Heb het ipconfig/flushdns command uitgevoerd en daarna de desktop opnieuw opgestart.
Helaas is dit NIET de oplossing voor mijn probleem!
*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Ad Stokmans
Beste Alex,
Dank voor je reactie.
Deze vraag mag worden gesloten.
Ik was met dit probleem bezig via een ander KPN forum.
https://forum.kpn.com/internet-9/geen-wifi-op-laptop-wel-op-alle-andere-apparaten-mobiel-tablet-en-smart-tv-426597#post700529
Toen is er iets misgegaan waardoor mijn reactie blijkbaar als een nieuw probleem op het forum is geregistreerd,
Mijn 2e reactie is wel op het forum onder het hier genoemde probleem (426597#post700529)
geplaatst,
Overigens ben ik benieuwd of de oplossing stabiel is. Na mijn oplossing in post 700529 heb ik 3 sessies van meer dan 0,5 uur probleemloos kunnen werken. Bij de 4e sessie deed het probleem zich snel na aanvang voor. Vanmiddag, mijn 5e internetsessie na oplossen van het probleem, gaat het weer crescendo!
Bekijk origineel
Dank voor je reactie.
Deze vraag mag worden gesloten.
Ik was met dit probleem bezig via een ander KPN forum.
https://forum.kpn.com/internet-9/geen-wifi-op-laptop-wel-op-alle-andere-apparaten-mobiel-tablet-en-smart-tv-426597#post700529
Toen is er iets misgegaan waardoor mijn reactie blijkbaar als een nieuw probleem op het forum is geregistreerd,
Mijn 2e reactie is wel op het forum onder het hier genoemde probleem (426597#post700529)
geplaatst,
Overigens ben ik benieuwd of de oplossing stabiel is. Na mijn oplossing in post 700529 heb ik 3 sessies van meer dan 0,5 uur probleemloos kunnen werken. Bij de 4e sessie deed het probleem zich snel na aanvang voor. Vanmiddag, mijn 5e internetsessie na oplossen van het probleem, gaat het weer crescendo!