Beantwoord

Wegvallende WiFi verbinding op de PC

• 7 december 2018
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Mijn probleem: een steeds wegvallende Wifi op mijn desktop (kamer 1e verdieping). Op dezelfde kamer en in de rest van het huis geen Wifi problemen met laptop, telefoons en iPad.
Heb het ipconfig/flushdns command uitgevoerd en daarna de desktop opnieuw opgestart.

Helaas is dit NIET de oplossing voor mijn probleem!

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Ad Stokmans 10 december 2018, 16:31

Beste Alex,
Dank voor je reactie.
Deze vraag mag worden gesloten.

Ik was met dit probleem bezig via een ander KPN forum.
https://forum.kpn.com/internet-9/geen-wifi-op-laptop-wel-op-alle-andere-apparaten-mobiel-tablet-en-smart-tv-426597#post700529

Toen is er iets misgegaan waardoor mijn reactie blijkbaar als een nieuw probleem op het forum is geregistreerd,
Mijn 2e reactie is wel op het forum onder het hier genoemde probleem (426597#post700529)
geplaatst,

Overigens ben ik benieuwd of de oplossing stabiel is. Na mijn oplossing in post 700529 heb ik 3 sessies van meer dan 0,5 uur probleemloos kunnen werken. Bij de 4e sessie deed het probleem zich snel na aanvang voor. Vanmiddag, mijn 5e internetsessie na oplossen van het probleem, gaat het weer crescendo!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Ad, welkom op het forum. Als je in dezelfde kamer op andere apparaten wel signaal hebt ligt het dus niet aan bereik. Is dit een iets oudere PC? Zijn de drivers van de netwerkkaart ook up-to-date? Welke Experiabox netwerkkaart heb je precies? (kun je vinden bij Apparaatbeheer, met rechter muisknop klikken op start) Ik hoor graag van je.
Beste Alex,
Dank voor je reactie.
Deze vraag mag worden gesloten.

Ik was met dit probleem bezig via een ander KPN forum.
https://forum.kpn.com/internet-9/geen-wifi-op-laptop-wel-op-alle-andere-apparaten-mobiel-tablet-en-smart-tv-426597#post700529

Toen is er iets misgegaan waardoor mijn reactie blijkbaar als een nieuw probleem op het forum is geregistreerd,
Mijn 2e reactie is wel op het forum onder het hier genoemde probleem (426597#post700529)
geplaatst,

Overigens ben ik benieuwd of de oplossing stabiel is. Na mijn oplossing in post 700529 heb ik 3 sessies van meer dan 0,5 uur probleemloos kunnen werken. Bij de 4e sessie deed het probleem zich snel na aanvang voor. Vanmiddag, mijn 5e internetsessie na oplossen van het probleem, gaat het weer crescendo!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Ad, dan laat ik het voor nu voor wat het is. Een moderator heeft voor jou een nieuwe topic aangemaakt overigens, niets verkeerd gegaan. Fijn om te lezen dat Microsoft een oplossing had, in ieder geval tot nu toe dan. 🙂

Reageer