Beantwoord

Wegvallende wifi wanneer ik youtube kijk

  • 1 January 2019
  • 3 reacties
  • 1155 keer bekeken

Hi, ik heb mijn IPhone 6S nu 2 jaar en ik heb problemen met mijn wifi. Altijd voordat ik ga slapen kijk ik nog even Youtube of iets anders, maar heel vaak verbreekt dan opeens de verbinding. Ik heb maar 2GB en ik moet elke keer bij-kopen. Is er een oplossing of iets want ik erger me er behoorlijk aan.

mvg, een KPN klant.

info:

ik heb een Iphone 6s, kpn compleet, 1 wifi versterker niet gejailbreakt

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 3 January 2019, 14:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Legwrv, Ik kan mij voorstellen dat je het niet fijn vindt dat je WiFi verbinding niet optimaal is. Zou je onze WiFi tuner tool eens willen doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren, of je krijgt het advies om een (extra) wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Houd je mij op de hoogte? Hopelijk zorgt dit voor een betere WiFi verbinding waardoor je geen bundels meer hoeft te kopen voor je mobiele abonnement.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Legwrv, Heb je de WiFi tuner inmiddels gebruikt? Hopelijk heeft de tuner geleid tot een goede oplossing. Anders hoor ik het graag en kan ik je nog extra tips geven om jouw WiFi verbinding te verbeteren.
Sorry ik zag alle berichten niet ik kreeg E ze niet binnen, sorry. Na de apple update is dit gefixt dankje voor alle reacties

Reageer