Beantwoord

Wegvallende WiFi. (wel verbonden, geen internet)

  • 14 April 2021
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo

ik heb ook last van wegvallend internet/WiFi, nu hebben wij alles al geprobeerd, Xperia box aan en uit, Xperia box gereset. Bij onze telefoon staat bij het wifi signaal een uitroepteken of "verbonden zonder interent”. Internet via de internet kabel doet het wel, de tv doet het ook. Kortom is alles geprobeerd maar tevergeefs. Overigens staat ook het automatisch overschakelen (van netwerken op onze telefoons) ook uit.

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 April 2021, 13:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kalkoenman, welkom op ons forum! 
Wel verbonden/geen internet is een melding die we vaak voorbij zien komen als de apparaten zijn verbonden met een wifiversterker of extra router die vervolgens geen verbinding met de experiabox/het internet heeft.

Kun je toelichten hoe je je netwerk ingericht hebt? Wat voor apparatuur gebruik je en hoe zit het precies aangesloten?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!