Beantwoord

Wekenlang matige en trage WiFi

  • 13 September 2019
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik heb al een aantal weken matig en trage wifi. Eigenlijk over alle verdiepingen ( 3 in totaal) maar de begane grond is het minst erg. De wifi versterker op de 1e etage werkt slécht. Dit zorgt voor erg trage wifi (onder de 5 mbps)

Ik heb vandaag 3x de tool gebruikt. De tool geeft aan om contact op te nemen met de klantenservice. Na een kwartier in de wacht kan die mij ook niet helpen. Dus nogmaals de tool gebruikt. Weer moet ik contact opnemen, ditmaal probeer ik het via de chat. Na 5 minuten aan de beurt, weer kan diegene geen call maken voor een monteur. Ik mag morgen weer achteraan sluiten in de rij en waarschijnlijk weer in de wacht gaan staan. Dat is toch geen service voor een klant met KPN compleet en al jaren trouw abonnee? Kan iemand mij helpen svp? Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 September 2019, 19:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19
Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. De gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf.
Reputatie 7
Hoi @Bassie13, welkom hier. Je bedoelt de WiFi tuner die dat aangeeft, of had je een andere tool gedaan? Ik ben ook benieuwd wat voor versterker je daar nu hebt staan en of deze met een kabel of draadloos is verbonden met de Experia Box? Hoe is de verbinding als je een speedtest doet met een kabel op de Experia Box, is het dan wel sneller? Ik hoor het graag van je.
Hoi Jasper,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad al een keer of 5 de Wifi tuner (die jullie via de SMS doorsturen) van KPN gebruikt. Er zit elke keer wel een klein beetje verbetering in maar dan van 3 naar 5 Mbps. Dus dat zet geen zoden aan de dijk.

Ik heb 2 jaar geleden een witte versterker gekocht bij KPN, een originele KPN versterker dus. De versterker is bedraad aangesloten. Ik heb de speedtest niet uitgevoerd met kabel maar zowel met Laptop als met GSM.

De tool geeft continue aan dat ik contact op moet nemen met KPN maar de klantenservices (telefoon & chat) wijzen steeds terug naar de tool. Oftewel het verhaal vh kastje naar de muur.

Gr. Ron
Reputatie 7
Dat snelheidsverschil zet inderdaad geen zoden aan de dijk. Heb je wel de mogelijkheid om de snelheid ook via een kabel te testen? Daarmee kunnen we een vergelijk krijgen met hoeveel er daadwerkelijk op de Experia Box binnenkomt en hoeveel er via WiFi signaal gemeten wordt.
Als je daarnaast ook jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunt toevoegen kan ik de verbinding vanaf hier tot en met de Experia Box ook voor je nakijken.
Reputatie 7
Hoi @Bassie13, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gevraagde gegevens zie ik ook nog niet op je profiel staan. Als ik hierin nog met je mee kan kijken hoor ik het graag.