Beantwoord

Wel 4G maar geen internet

• 20 september 2017
  • 5 reacties
  • 436 keer bekeken

Hallo in zit nu in Mexico heb een buitenland bundel genomen van 54 euro de verkeerde ook nog eens . Maar ik krijg geen data binnen.normaal doet hij het gewoon op vakantie dus instelingen zijn goed.hoe kan dit ? Is beetje duur 54 euro voor geen internet
icon

Beste antwoord door Paul_ 20 september 2017, 10:50

Na het wisselen van de bundel heeft Jurrien laten weten dat het inmiddels werkt. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey Jurrien, welkom! Met die verkeerde bundel schiet het dan niet echt op nee. En dat is inderdaad zonde. Ik kijk voor je of ik hier wat aan kan doen. Reageer daarvoor op m'n privébericht. Zou je de volgende dingen kunnen controleren/testen:

- Roaming staat waarschijnlijk wel aan maar meldt 't toch.
- De APN moet zijn: portalmmm.nl
- Toestel een keer herstarten.
- Handmatig een ander netwerk selecteren.

Ik hoor graag of dat werkt!
Hey Jurrien, welkom! Met die verkeerde bundel schiet het dan niet echt op nee. En dat is inderdaad zonde. Ik kijk voor je of ik hier wat aan kan doen. Reageer daarvoor op m'n privébericht. Zou je de volgende dingen kunnen controleren/testen:

- Roaming staat waarschijnlijk wel aan maar meldt 't toch.
- De APN moet zijn: portalmmm.nl
- Toestel een keer herstarten.
- Handmatig een ander netwerk selecteren.

Ik hoor graag of dat werkt!
Heb ik allemaal al geprobeerd . En instellingen staan gewoon goed want vorige maand deet hij het nog gewoon in Griekenland
Reputatie 7
Badge +24
Oké, de bundels zijn in ieder geval nu correct, zie ook mijn privébericht.

Heb je alle beschikbare netwerken inmiddels handmatig getest?
Wil je ook jouw toestel eens vastzetten op 3G i.p.v. 4G?
Reputatie 7
Badge +24
Na het wisselen van de bundel heeft Jurrien laten weten dat het inmiddels werkt. 🙂

Reageer