Beantwoord

Wel verbinding geen wifi

  • 22 February 2019
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Wij hebben sinds gisteren geen internet op onze laptop.
Hij heeft goed ontvangst maar maakt geen verbinding met een pagina.
Tot nu toe heb ik beide herstel/ optimaliseer linkjes van de site doorgelopen zonder resultaat.
Ook heb ik de experiabox v10 van de stroom gehad.
Vreemde is dat vanochtend ik ook geen Wi-Fi op mijn mobiel had, die heb ik op mn werk via de Wi-Fi geüpdate en dat is het nu weer gaan doen..
IPad doet het al die tijd gewoon goed, ook geen problemen met tv.
Heb net de laptop aan de kabel gelegd, toen deed hij het even wel en nu weer niet meer!
Lijkt alsof het geblokkeerd wordt oid..
Wie kan mij helpen
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 February 2019, 16:03

Bekijk origineel

4 reacties

Als je Windows 10 op je computer hebt kun je de optie 'netwerk opnieuw instellen' toepassen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Cecielvb, Allereerst van harte welkom op ons forum! We gaan je helpen om het probleem met de internetverbinding op de laptop op te lossen. De ontvangst is goed via de WiFi, maar er is geen verbinding wanneer je het internet op wilt. Ook wanneer je een kabel gebruikt, kun je nog steeds geen gebruik maken van internet. Heb je Windows op jouw laptop en heb je nog gekeken naar de optie 'netwerk opnieuw instellen'? Hoe je problemen met het internet kunt oplossen op de Windows 10 wordt uitgelegd op deze pagina. Als dit niet werkt wil ik je vragen om het modem te resetten, hoe je dit kunt doen leggen we uit in dit topic.
Oké , het werkt weer..heb netwerk opnieuw instellen gedaan en blijkbaar heeft het geholpen.
bedankt
Reputatie 7
Badge +19
Super! Fijn om te lezen dat het instellen van het netwerk heeft geholpen. Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten. Zo niet, wens ik je nog een hele fijne dag :)☀️

Reageer