Wel verbinding met het internet maar geen internet?

Hoi!

Ik heb sinds 2 weken last van een internetprobleem waarbij ik wel verbonden ben met het internet, maar geen internet heb wanneer ik aan het browsen ben. Ik krijg dan de melding: ''webpagina is niet beschikbaar''. Ik heb van alles geprobeerd:

- de router opnieuw gestart
- de instellingen van mijn browsers gecheckt en geprobeerd firewall en anti virus uit te zetten
- ip adres handmatig ingetypt bij netwerken
- netwerkkaart gedeïnstalleerd en computer weer opnieuw gestart
- verbinding proberen te herstellen
- verbinding uitgeschakeld en weer ingeschakeld

Niks hielp!!! Dit is echt zéér vervelend! Hopelijk kan iemand mij helpen!

Oh trouwens, ik heb draadloos internet via Gigaset adapter 108

Groetjes,

Yuna

13 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste yuna,

Vervelend om te lezen. Heeft u al geprobeerd om het draadloze kanaal te wijzigen? Dit kunt u als volgt aanpassen: Kanaal wijzigen

Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan hoor ik het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ronald

Ik heb het kanaal veranderd. Eens kijken of het probleem is opgelost. U hoort nog wel van me! :)

Hallo meneer, 

Wij zijn sinds kort overgestapt naar kpn, 

maar ons internet doet het totaal niet op onze hoofdcomputer. 

Ik heb geprobeerd het kanaal te veranderen, maar 

dan heb ik 2 minuten internet en daarna is het weer weg. 

Wat moet ik hieraan doen? 

Groet 

Hallo,

Ook ik heb hier sinds kort last van. Alles gereset, kanaal gewijzigd, niks helpt. Sinds ik met inductie kook heb ik de nieuwste draadloze verbindingssets van kpn moeten aanschaffen.

Nu sinds korte tijd ben ik wel verbonden met wifi maar valt mijn internet iedere keer weg. Zowel op de telefoon, laptop, tablet, als mede ik ook foxsports wil kijken via een app op mijn tv.

Heeft iemand een oplossing ?

Mvgr

Reputatie 7
ellyw schreef op 27 apr '16 om 11:25u

Hallo,

Ook ik heb hier sinds kort last van. Alles gereset, kanaal gewijzigd, niks helpt. Sinds ik met inductie kook heb ik de nieuwste draadloze verbindingssets van kpn moeten aanschaffen.

Nu sinds korte tijd ben ik wel verbonden met wifi maar valt mijn internet iedere keer weg. Zowel op de telefoon, laptop, tablet, als mede ik ook foxsports wil kijken via een app op mijn tv.

Mvgr

Als jij die "draadloze" verbindingsset loskoppelt, werkt de wifi dan wel normaal?

wjb schreef op 27 apr '16 om 11:53u

ellyw schreef op 27 apr '16 om 11:25uHallo,

Mvgr

Als jij die "draadloze" verbindingsset loskoppelt, werkt de wifi dan wel normaal?

Geachte,

Je bedoelt dus gewoon via de kabel ? Ook zo blijf het probleem er. Het lampje service blijft ook continu oranje branden. Experia box v10.

Mvgr

Reputatie 7
Als het service lampje oranje blijft, heb je dan al een keer de herstelknop gebruikt?

wjb schreef op 29 apr '16 om 21:17u

Als het service lampje oranje blijft, heb je dan al een keer de herstelknop gebruikt?

Ja hoor. Ook al gedaan. Al paar keer zelfs. Niks helpt.

Reputatie 7
Dan wordt het tijd dat iemand van het KPN Webcare team zich hierover gaat buigen.

Ik hoop dat er snel iemand van KPN Webcare zal reageren.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi ellyw, welkom op het forum! Balen dat je internet regelmatig wegvalt!

Stuur een reactie op m'n privébericht en ik kijk wat er aan de hand is en help je het probleem op te lossen :)

Reputatie 7
Badge +21
Hoi , aangezien ik nog geen reactie van je heb ontvangen ga ik er vanuit dat je het inmiddels op een andere manier opgelost hebt! Laat je het me weten als dat niet zo is? Ik help je dan verder!

Koen schreef op 30 apr '16 om 16:13u

Hoi ellyw, welkom op het forum! Balen dat je internet regelmatig wegvalt!

Stuur een reactie op m'n privébericht en ik kijk wat er aan de hand is en help je het probleem op te lossen Smiley Vrolijk

Hallo Koen,

Nee het werkt nog steeds niet. Ook dus niet als ik een kabel aansluit. Lampje blijft continu oranje branden.

Gr elly

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Elly, balen dat het probleem nog steeds speelt. Ik heb je net een reactie op je privébericht gestuurd! Ik hoor graag weer van je!

Reageer