Wel verbinding met het internet maar geen internet?

  • 3 juni 2012
  • 13 reacties
  • 14343 keer bekeken

Hoi!

Ik heb sinds 2 weken last van een internetprobleem waarbij ik wel verbonden ben met het internet, maar geen internet heb wanneer ik aan het browsen ben. Ik krijg dan de melding: ''webpagina is niet beschikbaar''. Ik heb van alles geprobeerd:

- de router opnieuw gestart
- de instellingen van mijn browsers gecheckt en geprobeerd firewall en anti virus uit te zetten
- ip adres handmatig ingetypt bij netwerken
- netwerkkaart gedeïnstalleerd en computer weer opnieuw gestart
- verbinding proberen te herstellen
- verbinding uitgeschakeld en weer ingeschakeld

Niks hielp!!! Dit is echt zéér vervelend! Hopelijk kan iemand mij helpen!

Oh trouwens, ik heb draadloos internet via Gigaset adapter 108

Groetjes,

Yuna


13 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste yuna,

Vervelend om te lezen. Heeft u al geprobeerd om het draadloze kanaal te wijzigen? Dit kunt u als volgt aanpassen: Kanaal wijzigen

Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan hoor ik het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ronald

Ik heb het kanaal veranderd. Eens kijken of het probleem is opgelost. U hoort nog wel van me! :)

Reputatie 7
Dan wordt het tijd dat iemand van het KPN Webcare team zich hierover gaat buigen.

Ik hoop dat er snel iemand van KPN Webcare zal reageren.

Hallo meneer, 

Wij zijn sinds kort overgestapt naar kpn, 

maar ons internet doet het totaal niet op onze hoofdcomputer. 

Ik heb geprobeerd het kanaal te veranderen, maar 

dan heb ik 2 minuten internet en daarna is het weer weg. 

Wat moet ik hieraan doen? 

Groet 

Reputatie 7
Badge +21
Hoi ellyw, welkom op het forum! Balen dat je internet regelmatig wegvalt!

Stuur een reactie op m'n privébericht en ik kijk wat er aan de hand is en help je het probleem op te lossen :)

Reputatie 7
Badge +21
Hoi , aangezien ik nog geen reactie van je heb ontvangen ga ik er vanuit dat je het inmiddels op een andere manier opgelost hebt! Laat je het me weten als dat niet zo is? Ik help je dan verder!

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Elly, balen dat het probleem nog steeds speelt. Ik heb je net een reactie op je privébericht gestuurd! Ik hoor graag weer van je!

Reputatie 7
ellyw schreef op 27 apr '16 om 11:25uHallo,

Ook ik heb hier sinds kort last van. Alles gereset, kanaal gewijzigd, niks helpt. Sinds ik met inductie kook heb ik de nieuwste draadloze verbindingssets van kpn moeten aanschaffen.

Nu sinds korte tijd ben ik wel verbonden met wifi maar valt mijn internet iedere keer weg. Zowel op de telefoon, laptop, tablet, als mede ik ook foxsports wil kijken via een app op mijn tv.

Heeft iemand een oplossing ?

Mvgr

Als jij die "draadloze" verbindingsset loskoppelt, werkt de wifi dan wel normaal?

Reputatie 7
Als het service lampje oranje blijft, heb je dan al een keer de herstelknop gebruikt?

Hallo,

Ook ik heb hier sinds kort last van. Alles gereset, kanaal gewijzigd, niks helpt. Sinds ik met inductie kook heb ik de nieuwste draadloze verbindingssets van kpn moeten aanschaffen.

Nu sinds korte tijd ben ik wel verbonden met wifi maar valt mijn internet iedere keer weg. Zowel op de telefoon, laptop, tablet, als mede ik ook foxsports wil kijken via een app op mijn tv.

Heeft iemand een oplossing ?

Mvgr

wjb schreef op 27 apr '16 om 11:53uellyw schreef op 27 apr '16 om 11:25uHallo,

Ook ik heb hier sinds kort last van. Alles gereset, kanaal gewijzigd, niks helpt. Sinds ik met inductie kook heb ik de nieuwste draadloze verbindingssets van kpn moeten aanschaffen.

Nu sinds korte tijd ben ik wel verbonden met wifi maar valt mijn internet iedere keer weg. Zowel op de telefoon, laptop, tablet, als mede ik ook foxsports wil kijken via een app op mijn tv.

Heeft iemand een oplossing ?

Mvgr

Als jij die "draadloze" verbindingsset loskoppelt, werkt de wifi dan wel normaal?

 
Geachte,

Je bedoelt dus gewoon via de kabel ? Ook zo blijf het probleem er. Het lampje service blijft ook continu oranje branden. Experia box v10.

Mvgr

wjb schreef op 29 apr '16 om 21:17uAls het service lampje oranje blijft, heb je dan al een keer de herstelknop gebruikt?

 
Ja hoor. Ook al gedaan. Al paar keer zelfs. Niks helpt.

Koen schreef op 30 apr '16 om 16:13uHoi ellyw, welkom op het forum! Balen dat je internet regelmatig wegvalt!

Stuur een reactie op m'n privébericht en ik kijk wat er aan de hand is en help je het probleem op te lossen Smiley Vrolijk

 
Hallo Koen,

Nee het werkt nog steeds niet. Ook dus niet als ik een kabel aansluit. Lampje blijft continu oranje branden.

Gr elly

Reageer