Vraag

Wel verbonden, geen internet.

  • 21 February 2021
  • 6 reacties
  • 37 keer bekeken

Afgelopen week verhuisd, kpn geeft aan dat mijn verbinding gereed is. Nu de modem aangesloten met behulp van de data kabel en adapter. Echter krijg ik een rood/roze lampje op de router en geeft mijn telefoon aan dat de verbinding er wel is maar ik geen internet heb. Heb ook al via mijn laptop gekeken op het ip van mijn router maar hier lijkt alles normaal.

 

Alleen geen internet dus....


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

@HugoLoeffen

Wat heeft U voor Modem ?

Heeft U een Glasverbinding ?

Wat voor lampje is rood ?

Experia Box v10A met een gewone koper verbinding en het voorste lampje brandt rood (DSL/internet)

 

Bel even met de klantenservice of er wel signaal op je modem staat 0800-0402 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @HugoLoeffen, welkom hier. 

Op jouw nieuwe plek geen diensten dus. Dat is niet fijn. Een rood lampje is niet goed in ieder geval. Alleen wat gaat er mis? Modem al gereset? Helpt dat?

Zo niet, dan is de kortste klap om even te bellen met 0800-0402 zoals al aangegeven. Dan kan mijn collega van begin tot eind alles uitsluiten en actie ondernemen. 

Mocht ik je via deze weg verder kunnen helpen, dan kan dat uiteraard ook. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien en mij een seintje geven als je dat hebt gedaan, zodat ik weet wanneer ik mee kan kijken. 

Heb gisteren even gebeld met de klantenservice die konden mij helpen met als resultaat dat er een monteur langskomt. Wel helaas pas 1 maart dus zit een week zonder internet.

Reputatie 7
Badge +20

Meen je, wel fijn dat er een monteur komt. Maar er was geen eerdere mogelijkheid?