Beantwoord

Wel wifi geen internet op smart tv

  • 21 March 2019
  • 2 reacties
  • 2156 keer bekeken

goedenmorgen,

sinds een week hebben wij Kpn ook voor thuis, nu doet de wifi en de 'gewone tv' het prima.
alleen heb ik een probleem wij hebben een samsung smart tv, en ik krijg geen verbinding met mijn tv. als ik de smart hub doe resetten en opnieuw inlog doet die het een aantal minuten maar gooit die mij daarna er weer uit,

zie bijlage. dit heb ik gevonden maar ik heb geen idee wat ik evt zou moeten veranderen,

ook het ip adres van de tv zou ik moeten veranderen en dsn?
maar in wat dan want als ik de codes invul die ik hier gevonden heb doet die het nog steeds niet,

iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 March 2019, 19:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Roos. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vreemd dat er geen WiFi verbinding gemaakt kan worden tussen de ExperiaBox en jouw Samsung Smart TV. Welke type/model Samsung TV heb je precies en heeft het eerder wel gewerkt? Op deze pagina (van Samsung) vind je een handleiding hoe je een WiFi verbinding maakt met een draadloos netwerk. Heb je het op deze manier geprobeerd?

Ik begrijp dat je graag een WiFi verbinding wilt maken, maar je kunt waarschijnlijk deze Smart TV ook bekabeld aansluiten. Dan heb je gelijk een stabielere internetverbinding. Er gaat op dit moment al een netwerkkabel naar de tv-ontvanger van KPN. Als je deze kabel in een switch stopt, kan je de tv-ontvanger en de Smart TV aansluiten op deze switch. Je kan het van te voren testen door de kabel van de tv-ontvanger in de Smart TV te stoppen. Je kan een switch aanschaffen in onze webshop.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je vraag beantwoord is of dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer