Beantwoord

Wel wifi maar geen internet op de computer

  • 27 July 2019
  • 5 reacties
  • 1672 keer bekeken

Ik heb wel WiFi, en wel internet op smartphone tablets etc maar op computer wel WiFi maar geen internet de problemen zijn vooral gekomen sinds er Windows 10 op de computer zit
icon

Beste antwoord door Roek1972 29 July 2019, 17:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ik heb de instructie van Telfort geleend:

WiFi instellen Windows 10

Heb je Windows 10 en wil je graag WiFi instellen op je computer of laptop? Volg dan onderstaande instructie en stel je draadloos internet eenvoudig in.
Houd tijdens het instellen de netwerknaam (SSID) en beveiligingssleutel (WPA2) van je netwerk bij de hand. Deze gegevens heb je nodig om verbinding te maken met het WiFi-netwerk.
Je vindt je WiFi netwerknaam en beveiligingssleutel (wachtwoord) op één van de volgende plekken:
  • Op de sticker onder op het modem of de router
  • Op het kaartje dat je bij de router hebt ontvangen

Klik op het 'draadloos' icoon in de taakbalk

  • Ga met je muis naar de rechterkant van de taakbalk. Klik met de linkermuisknop op het 'draadloos' icoon.


Maak verbinding met WiFi

Bekijk de video over Wifi installeren (klik op de link hieronder)


https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-instellen-windows-10.htm
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Roek, welkom op het forum.

Fijne instructie van Galdor. Kom je daarmee verder? Zo niet, welke foutmelding krijg je dan te zien? Het namelijk nog wel zijn dat er verkeerd wachtwoord is opgeslagen voor het netwerk.

We horen graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Roek, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Hoi Alex,

het probleem is opgelost ik heb het systeem hersteld het zat hem waarschijnlijk in het stuurprogramma van de netwerkadapter

groeten Roel
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Alex,

het probleem is opgelost ik heb het systeem hersteld het zat hem waarschijnlijk in het stuurprogramma van de netwerkadapter

groeten Roel


Aaa, kijk. Fijn om te horen. Je weet me te vinden mocht het verder nodig zijn. 🙂