Beantwoord

welke bestelling wordt er nu doorgevoerd?

  • 16 December 2019
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Admin: titel aangepast ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 December 2019, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Nou dit was mijn laatste poging. Ik had inmiddels al 8 chatmedewerkers gehad.

Reputatie 7
Badge +30

Hey Jeroen, welkom op het forum! Vervelend dat de chat steeds verbreekt. Het lijkt alsof je internetconnectie niet helemaal stabiel is. Gelukkig kunnen we je via deze weg ook helpen. In principe gaat de eerste bestelling die in de systemen terecht komt voor. Maar daar kunnen we natuurlijk een handje bij helpen. Vul je forumprofiel in met je adresgegevens, dan ga ik hier nakijken welke bestelling er op dit moment actief is. En dan kunnen we daarna gaan kijken of je die wilt laten doorlopen of dat het annuleren en de andere wordt. 

Reputatie 7
Badge +30

In principe gaat de eerste bestelling die in de systemen terecht komt voor. Maar daar kunnen we natuurlijk een handje bij helpen.

 

Je hebt niet meer gereageerd, Jeroen. Ik ga er dan ook vanuit dat je via andere weg duidelijkheid hebt gekregen. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag!