Beantwoord

Welke kabel moet er tussen wit glasvezelkastje en modem?

  • 25 January 2023
  • 15 reacties
  • 545 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb het installatiepakket van KPN ontvangen maar de kabel voor tussen het glasvezelkastje en het modem ontbreekt. Welke moet ik hiervoor bestellen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 January 2023, 19:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

@WenRijnsburger ,

CAT5E, CAT6 of CAT6A kabel is prima.Een medewerker kan tot max 10m opsturen vgm.

Vermijd CAT7, nergens voor nodig.Geeft alleen maar problemen🙂

Reputatie 1

@WenRijnsburger,

CAT5E, CAT6 of CAT6A kabel is prima.Een medewerker kan tot max 10m opsturen vgm.

Vermijd CAT7, nergens voor nodig.Geeft alleen maar problemen🙂

Dank je voor je snelle reactie! Ik had al gebeld maar ze konden me niet verder helpen 🙄 .

Okay, dan wachten op een medewerker hierzo🙂

welke lengte heb je dan nodig?Idk welke lengtes een medewerker kan toesturen, maar ik denk 2, 5 en 10.

Reputatie 1

20cm? Het modem hangt in de meterkast naast het glasvezelkastje. 

Die hebben ze niet denk ik.Maar een medewerker kan dan wel de kortste toesturen.1 of 2 meter ofzo.

 

 

Reputatie 1

Dat zou heel fijn zijn 😊

20cm? Het modem hangt in de meterkast naast het glasvezelkastje. 

Hallo @WenRijnsburger even bij de lokale onderdelenshop of radiozaak of computerzaak een zogenaamde patchkabel kopen van 50 centimeter ongeveer, kwaliteit minimaal CAT5e

Reputatie 7
Badge +7

EUR 2,15 morgen in huis.

https://www.allekabels.nl/netwerk/cat6_kabel.html

 

 

Reputatie 1

20cm? Het modem hangt in de meterkast naast het glasvezelkastje. 

Hallo @WenRijnsburger even bij de lokale onderdelenshop of radiozaak of computerzaak een zogenaamde patchkabel kopen van 50 centimeter ongeveer, kwaliteit minimaal CAT5e

Dank je wel!

Reputatie 1

EUR 2,15 morgen in huis.

https://www.allekabels.nl/netwerk/cat6_kabel.html

 

 

Dank je wel! Beetje jammer van de verzendkosten. KPN had het toch gewoon mee moeten leveren? 😔

 KPN had het toch gewoon mee moeten leveren? 😔

Is ook standaard werkwijze.Blijkbaar fout gemaakt…

btw als een medewerker het toestuurt is t kosteloos.Maar duurt dus wel wat langer...

Reputatie 1

 KPN had het toch gewoon mee moeten leveren? 😔

Is ook standaard werkwijze.Blijkbaar fout gemaakt…

btw als een medewerker het toestuurt is t kosteloos.Maar duurt dus wel wat langer...

Daarom dacht ik ook, ik bel ze. Maar daar kwam ik dus niet verder, toen dacht ik.. dan bestel ik het wel zelf. Ik heb een nieuwbouwwoning en ga het per 1 feb. pas aansluiten dus heb nog even 😊

Reputatie 7
Badge +24

Die hebben ze niet denk ik.Maar een medewerker kan dan wel de kortste toesturen.1 of 2 meter ofzo.

20 cm is er wel hoor. Ik heb zo'n kabeltje tussen m'n router en een switch zitten die ik in een rekje netjes boven elkaar gemonteerd heb.

Maar tussen het glasvezelkastje en het KPN modem is dat niet praktisch. 

Reputatie 1

Ik heb er een besteld! 0,5mtr 💪🏾bedankt voor alle tips en reacties!

Okay top @WenRijnsburger 

@Nick83 maar KPN heeft die denk ik niet.Maar ze bestaan wel idd.