Beantwoord

Welke speedtest haal jij?

• 28 januari 2018
  • 86 reacties
  • 5076 keer bekeken

Toon eerste bericht

86 reacties

Reputatie 7
Badge +18
@Pieter Kuperus, ik moet je deze vraag even doorverwijzen naar een KPN medewerker, dat die 100 Mbit/s niet mogelijk bij jou is heeft ermee te maken dat je in het systeem van KPN nog niet over kunt, dit zal vroeg of laat ooit kunnen. Maar wanneer weet ik echt niet.
@Dennis Schreve Maar bij KPN zijn ze wel al bezig mij over te zetten. Dat heb ik vorige maand in gang gezet. Ik zie vrijdag wel wat er verandert dan, lol. Je hoeft niet perse mijn dingen door te verwijzen want ik zoek zelf ook wel contact op met KPN. ;)

Toch bedankt!
Reputatie 7
Badge +18
@Pieter Kuperus ik heb er nog even naar de abonnement gekeken, ik kan niet verklaren waarom jou abonnement duurder is dan die andere die nieuwer is. Ik had nog even naar dat addertje onder de gras gezocht, maar die kan ik ook niet vinden. Ik zou bijna zeggen van wijzig je abonnement! Dan kun je ook opnemen, en je hebt niet 1 maar 2 tv-ontvangers! Eventueel 1’tje voor boven. ;)

Huidig:

Nieuw:

Zou je een 2e ontvanger hebben, dan kun je de verbinding via de stopcontact laten lopen als er geen netwerkkabel naar boven kan:

Draadloze verbindingsset:

Hier de link: Draadloze Verbindingsset
@Dennis Schreve

Ik denk zelf dat die 22,50 korting er bij op komt na 3 maanden. Dus dan wordt het niet 66,49 euro per maand, maar 88.99 euro per maand.
Reputatie 7
Badge +18
@Dennis Schreve

Ik denk zelf dat die 22,50 korting er bij op komt na 3 maanden. Dus dan wordt het niet 66,49 euro per maand, maar 88.99 euro per maand.

OkΓ©, ik heb even met de medewerker van KPN (@Marina_) gesproken, en volgende gaat gebeuren:

Je moet even tot vrijdag afwachten, KPN is bezig om je om te zetten. Mocht het dan nog onduidelijk zijn, dan liever een nieuwe topic te starten over deze onderwerp! πŸ˜‰
@Dennis Schreve

Ja is helemaal prima! Ik wist er al van hoor, dat ik in het process van omzetten zit. :)

Bedankt voor alle hulp though. ^_^
Nou, vandaag heb ik dus mijn upgrade verkregen! Hier wat screenshots.

PC - bekabeld: Mooi de 100Mbps en 30Mbps zoals verwacht.

PC -wifi: Alsnog beter dan 16Mbps download en 1Mbps upload. Schommelt af en toe nog wel eens.

iPhone - wifi: Bijna hetzelfde als bekabeld hier, maar schommelt vaak ook nog wel lager.

En dit is mijn KPN op het moment. Blijkbaar heb ik dus helemaal geen ander abonnement nodig om hogere snelheden te ontvangen. Ik heb nog steeds basis als abonnement. Ik kan alleen wel specifiek voor internetsnelheid opties kiezen.

Ik kan dus maximaal tot 200Mbps download en tot 30Mbps upload. Upload haal ik nu precies mooi, en met kabel zelfs te 100Mbps!

Alleen wifi schommelt een beetje.

Ik hoef dus 5 euro extra per maand te geven voor deze snelheid. Geen ander abonnement nodig, wat zeer fijn is.

Reputatie 7
Badge +18
@Pieter Kuperus wat fijn dat het allemaal is goedgekomen, veel plezier met de nieuwe internetsnelheid van KPN.
En als er weer iets is, dan weet je ons te vinden. 😉
Reputatie 3
Badge
Nog steeds super strakke verbinding
😃
https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/6866f620-7a19-11e9-b66f-0d8fed1f7a7b
Reputatie 7
Badge +18
😃

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/6866f620-7a19-11e9-b66f-0d8fed1f7a7b

@marcel41 lekkere snelheid is dat! Of niet dan? 😁 Ik heb het ook, 200 Mbit/s! πŸ˜‰
Reputatie 3
Badge

😃

@marcel41 lekkere snelheid is dat! Of niet dan? 😁 Ik heb het ook, 200 Mbit/s! πŸ˜‰

Idd lekker snel en erg stabiel, ik heb pas Ziggo weer geprobeerd maar dat netwerk is duidelijk minder snel dan de vdsl lijn op mijn adres.
De download snelheid was bij ziggo wel 500 maar ping en jitter een stuk hoger

Reageer