Beantwoord

Werking van Wifi versterker.

  • 19 March 2019
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

De wifi versterker behoort volgens mij het modem V8 uit te schakelen volgens de handleiding. Het lijkt er nu op dat beiden in bedrijf zijn, hetgeen te zien is aan de brandende lampjes op beide toestellen.
Hoe is dat te verhelpen.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 March 2019, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo Mukner,
wees blij dat op beide apparaten de wifi het doet, extra dekking.
Reputatie 7
Badge +24
Hui Mukner, welkom hier. Dit is ook afhankelijk van welke versterker je hebt. Hier is echter niets mis mee, zoals Jan al aangeeft heb je in theorie alleen maar extra dekking. Je kunt de WiFi ook uitzetten op de Experiabox met de knop de modem zelf als je dit wenst. Weet je zo voldoende?
Conclusie:
In de handleiding staat: Het lampje Wireless op de Experia Box gaat uit. Alle wifi gegevens zijn nu vanaf de Experia Box (het modem(V8)) overgeschreven naar de Experia Wifi.

Dat klopt dus niet en is foutief weergegeven.

Uit jullie reactie blijkt dat dat geen probleem is maar je wordt door de beschrijving op het verkeerde spoor gezet.

Bedankt voor de reacties.
Reputatie 7
Badge +24
Dan neem ik aan dat je de zwarte versterkers hebt. Dit is juist weergegeven, de WiFi op de Experiabox zou softwarematig uit moeten gaan. Zojuist hier zelf ook getest in een opstelling, iets dat bij jou overduidelijk niet is gebeurd maar wel hoort. Mijn excuses voor al het eventuele ongemak.