Beantwoord

Werkt Experiabox v9 samen met Sagem Fast 4360?

  • 6 November 2019
  • 7 reacties
  • 240 keer bekeken

Kan de KPN Experiabox v9 samenwerken met de Sagem Fast 4360? In verband met buitengebied, voor het reeds bestaande Experiabox v9 een Sagem Fast 4360 van KPN ontvangen. 

De 4360 Start goed op, en heeft bereik. Hij verplaats echter nauwlijks data (kilobytes), waarschijnlijk alleen van het bekijken van het menu op 192.168.2.252. De 4360 is een 4G unit. De Experiabox v9 geeft echter maximaal 3G aan. Op alle beschrijvingen van KPN lijken de Sagem modems gebruikt te worden met de Experiabox v10. 

Is er iets mis met de units of hun configuratie, of zijn ze uberhaupt niet compatible met de Experiabox v9?

icon

Beste antwoord door WLeonard 17 November 2019, 09:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@WLeonard volgens mij werkt deze inderdaad enkel met een Experiabox V10. Ik heb zelf een V10 samen met de Sagecom.

Reputatie 4
Badge +2

https://forum.kpn.com/internet-9/4g-modem-geen-snelheidsverbetering-482900

Hartelijk dank @Hoopvol en @jrxs4all !

Ondanks de zoekfunctie had ik die link niet gevonden, maar wel bang voor hetzelfde effect. Ik ga een Experiabox V10 aanvragen. 

Nogmaals dank voor de hulp!

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @WLeonard, wat fijn dat @Hoopvol @jrxs4all je al hebben kunnen helpen met het juiste antwoord. Was het inmiddels gelukt met het omruilen van je Experia box? Mocht dat niet het geval zijn kan ik het ook voor je regelen. Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

@Jiske_   Nee,  vijf dagen geleden telefonisch contact opgenomen met KPN. Medewerker gaf aan dat volgens de informatie in het systeem er een Experia box v10 zou zijn. Dit is dus niet zo, want er is van een Experia box v9. Alles doorgegeven inclusief mobiel nummer zodat ik een SMS zou krijgen als het modem verstuurd zou worden. Tot op heden geen SMS mogen ontvangen en ook geen Experia box v10 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @WLeonard, ik heb je gegevens erbij gehaald en inderdaad gezien dat er nog niks onderweg is. Hierop heb ik contact opgenomen met onze logistieke afdeling, er is bij deze een V10 onderweg naar een servicepunt in de buurt. Ik zal je de verdere gegevens sturen in een privébericht. 

@Jiske_ , Vandaag modem omgewisseld, nu werkt het wel. Bedankt!

Reageer