Beantwoord

Werkzaamheden ook op mijn adres?

• 16 juli 2018
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

Ik had een vraag

Ik zit in de kpn app te kijken en ik zie dat er morgen werkzaamheden zijn in Krommenie welke postcode gebied heeft die werkzaamheden ook bij mij of niet

Daar voor is het een beetje onduidelijk

Groetjes David Meijer
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 juli 2018, 14:53

Goedemiddag David, bedankt voor je bericht!
Wanneer het om onder andere jouw postcode gaat, zal je hier bericht van krijgen middels een e-mail en/of brief. Tegenwoordig is het ook zichtbaar in MijnKPN. Dit gaat op basis van je postcode en huisnummer. Voor jou was het zichtbaar, dat betekend dat ook jouw postcode in de werkzaamheden is meegenomen. Anders had je het namelijk niet in MijnKPN gezien 😉 Is hiermee je vraag beantwoord of kan ik je nog verder helpen hierin?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag David, bedankt voor je bericht!
Wanneer het om onder andere jouw postcode gaat, zal je hier bericht van krijgen middels een e-mail en/of brief. Tegenwoordig is het ook zichtbaar in MijnKPN. Dit gaat op basis van je postcode en huisnummer. Voor jou was het zichtbaar, dat betekend dat ook jouw postcode in de werkzaamheden is meegenomen. Anders had je het namelijk niet in MijnKPN gezien 😉 Is hiermee je vraag beantwoord of kan ik je nog verder helpen hierin?
Reputatie 4
Badge +2
Jammer dat het om mobiel ging
Reputatie 7
Badge +21
Dat was me niet geheel duidelijk, heb je er ook last van gehad vandaag? Ik kan het nog even navragen bij onze technische dient, indien je hier nog meer informatie over wil ontvangen.
Reputatie 4
Badge +2
nee ik had er geen last van hoor.

Reageer