Beantwoord

Wi-Fi aanzetten op experia box v10

  • 13 January 2019
  • 10 reacties
  • 10046 keer bekeken

Hallo,

Bij deze de vraag of iemand mij zou kunnen vertellen hoe ik handmatig de Wi-Fi kan aanzetten op de experia box v10.
Gisteren heb ik een tweede bedrade experia Wi-Fi versterker geplaatst en aangesloten op mijn V10. Sindsdien is het Wi-Fi signaal vanuit mijn V10 uitgegaan, waardoor ik geen Wi-Fi meer heb op de begane grond. Ik heb meerdere pogingen gedaan om de Wi-Fi weer in te schakelen via de V10 maar dit is tot nu toe niet gelukt. Ik heb de V10 gereset, van de netspanning afgehaald en meerdere malen het Wi-Fi knopje ingedrukt. Wanneer ik dit doe brandt korte tijd het groene knopje Wi-Fi echter gaat deze na ongeveer 10 seconden weer uit waardoor ik dus nog steeds geen Wi-Fi heb.. Wie kan mij helpen?

Groeten, Bas Wingens
icon

Beste antwoord door Hoopvol 13 January 2019, 19:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @BasWingens ,
probeer eens gewoon in te loggen in de modem en dan handmatig de wifi aan te zetten en op te slaan.
Hallo @Jan-D,
Zojuist geprobeerd. Althans, denk ik. Ik heb meerdere malen Wi-Fi aan/uit configuratie aan gezet en toegepast. Echter na enkele seconden wordt dit automatisch weer gereset. Wanneer ik opnieuw de router instellingen open, staat dit automatisch weer uit. Nog suggesties? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9
Bas, ik moet je teleurstellen. Wanneer je de Experia WIFI hebt aangesloten op je V10 dan wordt je WIFI uitgezet van de Experiabox. Dit is niet anders.
Betekend dit dan dat ik nog een derde experia Wi-Fi moet aanschaffen? Zou jammer zijn..
Reputatie 7
Badge +9
Ja, dat klopt. Je kan ze ook voordeliger op Marktplaats vinden.
Ik had dit probleem ook, na het installeren van 2 WiFi punten op de eerste en tweede verdieping. Vervolgens een aantal keer gebeld dat m’n WiFi van mijn experia box uit werd gezet. Deze is toen op afstand aangezet. Heerlijk overal snel internet door heel mijn huis, ik was tevreden. En nu sinds een paar dagen staat hij weer uit.
Gevalletje het kan wel, maar we willen niet. Zet het gewoon aan dan heb ik weer WiFi door mijn hele huis, want het werkte allemaal top tot een paar dagen geleden en zit ik hier beneden met 2mb/sec.
Reputatie 1

Vandaag het zelfde probleem. Aansluiting is overgezet op glasvezel. Experiabox V10 kreeg een nieuwe versie. Daarna geen wifi meer via de Experiabox alleen nog via de Super Wifi punten. Wifi via Experia heb ik nodig voor mijn oude laptop. Deze oude laptop kan niet overweg met de super Wifi punten (Wifi 6.0)

Inloggen op Experia en Wifi aanzetten gaat niet meer. springt direct weer uit
Na lang puzzelen …. de oplossing. Super Wifi uitzetten. De oude laptop via kabel aangesloten op de experia. Wifi aangezet. Omdat experia dan geen super wifi ziet gaat dat ook.

Daarna Super Wifi aanzetten. En het werkt weer op de oude Pc en de rest via de super wifi.

Badge +19

Bij de v10 moet de wifi uit. Heb je wellicht de v10a??

Reputatie 1

De WiFi moet ik juist aanhebben voor de oude laptop die WiFi 6.0 van de super WiFi punten niet aan kan

Badge +19

Je kan toch op de SuperWiFi's wifi 6 uitzetten?