Beantwoord

Wi-Fi versterker houdt oude Wi-Fi naam en inlog na koppeling v10a

  • 13 June 2019
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Ik heb een nieuwe Wi-Fi experia box gekregen, de V10a. Ik heb onze Wi-Fi versterker gekoppeld aan deze experia box en dit verliep goed. Nu staat hij boven, maar heeft hij nog steeds de naam van de oude Wi-Fi. Hoe krijg ik hem gekoppeld met de nieuwe experia box? Ik heb alle handleidingen al gevolgd en het samen met een KPN medewerker gedaan dus die manieren helpen niet. Ik wil graag dat mijn verbindingen weer weekend hebben met de goede Wi-Fi versterker.
icon

Beste antwoord door Joran 15 June 2019, 15:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Arlette!

Als je een nieuwe Experia Box installeert kan het zijn dat de gegevens van de vorige Experia Box worden overgenomen. Daardoor blijven apparaten die draadloos zijn aangesloten werken zonder dat je opnieuw verbinding hoeft te maken. Als de oude Experia Box niet meer aanwezig is ben je nu dus al verbonden met het goede, nieuwe netwerk.

Als je een andere naam wil instellen kun je de Servicetool: wijzig je WiFi naam & wachtwoord | KPN gebruiken. Dit kun je alleen thuis uitvoeren, hiermee worden de instellingen in de Experia Box aangepast. Maar als alles nu goed werkt met de oude WiFi naam hoef je eigenlijk niets meer te doen.

Reageer