Wie helpt mij aan het emailadres van KPN?

• 26 september 2017
  • 14 reacties
  • 740 keer bekeken

• Deelnemer
  • 8 reacties
Zoek en gij zult vinden, is een spreekwoord. Onder contactgegevens verwacht je onder meer het email adres van het betreffende bedrijf te vinden. Ik heb enige tijd gezocht op de KPN-site, maar ik heb geen emailadres van KPN zelf kunnen vinden, dus het spreekwoord werkt niet. Is dat niet een beetje vreemd voor een bedrijf dat in emailadressen handelt? Helemaal als KPN mij wel mailtjes stuurt waarop ik niet kan reageren! (no reply mailtjes) met informatie waar ik juist wel schriftelijk willen reageren zoals van abonnementswijzigingen. Dus wie helpt mij aan het emailadres van KPN zelf?

14 reacties

Reputatie 7
Badge +19
KPN heeft zoals de meeste grote zaken geen emailadres, wel zijn er diverse mogelijkheden om in contact te komen, zoals b.v een live chat of bellen, kijk op deze contactpagina wel even naar beneden scrollen
Reputatie 7
Badge +31
KPN communiceert niet met een emailadres. Dat je dat niet kunt vinden is dus logisch.
Wel via chat, twitter, facebook, telefonisch EN de kpn moderators op dit forum! 😉
Zie onderaan: https://www.kpn.com/service.htm
Via die pagina vind je (bovenaan) ook een link naar een formulier voor verhuizing.
Dank voor bovenstaande reacties, maar waarom kan KPN wel richting mij communiceren met een email en ik niet richting KPN??? Dus als ik schriftelijk met KPN wil communiceren moet ik weer een ouderwetse pen opzoeken en schrijven naar het postbusnummer dat ik gevonden heb. Daarvan kan KPN zeggen dat hebben we nooit ontvangen. Dus aangetekend versturen, maar helaas dat gaat niet naar postbus. Het begint er een beetje op te lijken dat KPN niet schriftelijk met haar klanten wenst te communiceren. Dus hoe los ik het op?
Reputatie 7
Badge +19
Zoals ik al schreef Live chatten, gebruik de link die wij schreven.
Na de chat kun je het kopieëren en heb je altijd een afschrift van je chat.
Reputatie 7
Badge +31
Via dit forum heb je 't ook. Zowel het openbare deel als je evt. prive-berichten met een moderator.

Ik heb even bij Ziggo gekeken maar die hebben dezelfde mogelijkheden. Gebruiken ook geen emailadres voor klanten.
Reputatie 7
Badge +10

@OBB

Ik snap helemaal wat je bedoeld, voor mij ook grote ergernis, zo is dat met vele grote clubs.
De email bestaat al heel lang dus is ouderwets, blijkbaar, anders weet ik het ook niet.
Maar ik ga echt niet via een vd grote techclubs communiceren met de KPN (of eender welk ander bedrijf)

KPN voelt zich dan ineens heel modern want iedereen doet dat zo dus dan lopen we ook maar achter die muziek aan. Nou ik dus niet.

Nu begrijp ik wel dat een open email systeem niet ideaal is wanwege de grote hoeveelheid troep die er langs komt. Maar voor de klanten is daar toch wel een systeem voor te verzinnen. Eerst inloggen op de KPN, en dan een berichtendienst cq invulvak oid en dan heel graag wel een mogelijkheid voor een copy/bevestiging naar m'n eigen email, om het overzicht te kunnen houden.

( Wegens dit verschijnsel ben ik in de markt voor een dienst die een email voor me afdrukt en op de post doet, dat zou me goed uitkomen, maar tot nu toe heb ik die niet gevonden, dan wel te kostbaar nmi of ze zijn ook weer alleen benaderbaar via een vd grote techclubs in dat land aan de andere kant vd oceaan.
Dus dan fiets ik maar naar de brievenbus, ook niet erg. )

==== aanvulling (copy uit een ander post van mij hier over) ====
Ik geef ook aan dat email om allerlei redenen niet ideaal is, dat begrijp ik voor een groot bedrijf heel goed.
Maar, stel dat een klant een vraag heeft, mijn eerste gedachte, ik typ dat in een brief cq tekst, dat kan soms even duren om de juiste info en formulering te vinden, ik zet dat dan in een tekstbestand..
Dan wil ik dat bericht versturen, en dan . . .
Als klant, na inlog, moet je dat toch kunnen . . .
==== einde plak ====

Reputatie 7
Badge +19
Wij gaan je niet tegenhouden hoor als je liever wilt fietsen dan even een berichtje op het forum achterlaten of een Livechat wilt beginnen.
Als je dat beter of makkelijke vindt dan moet je dat gewoon doen.
Reputatie 7
Badge +10
. . . een mailtje achterlaten . . .Dat was nu juist waar @OBB naar vroeg
Reputatie 7
Badge +19
Sorry Kees dat was een typefout van mij, snel even veranderd🐈
@huistijger,
Wordt je soms betaald door KPN om reacties te plaatsen? Kees begrijpt exact wat ik bedoel. Je moet wel elk levend wezen op aarde in zijn/haar waarde laten als je begrijpt wat ik bedoel. En @PeterG een vergelijking met Ziggo is wel je vergelijken met het slechtste wat er in de markt op dat gebied gebeurt! Maar ik heb nog steeds geen antwoord van KPN waarom zij zich wel permitteren om mij een email te sturen en ik de KPN niet kan mailen.
Reputatie 7
Badge +19
We begrijpen ook precies wat je bedoeld OBB en hebben je op andere manieren gewezen om contact te zoeken en hebben je daarbij in je eigen waarde gelaten.
Maar als jij je zin niet krijgen hetzelfde beschouwd als niet in je waarde gelaten te worden, dan kan ik daar ook niets aan doen.
Reputatie 7
Badge +30
Dus als ik schriftelijk met KPN wil communiceren moet ik weer een ouderwetse pen opzoeken en schrijven naar het postbusnummer dat ik gevonden heb. Daarvan kan KPN zeggen dat hebben we nooit ontvangen. Dus aangetekend versturen, maar helaas dat gaat niet naar postbus.Je kan gewoon aangetekend versturen naar die postbus. Het zal dan gewoon aankomen op het postkantoor en de postbushouder zal en notificatie krijgen dat er aangetekende post voor hem/haar is.

Persoonlijk ben ik van mening dat je voor heel veel problemen gewoon dit forum kan gebruiken. Dan help je in veel gevallen ook nog anderen.

Robin
Reputatie 7
Badge +31
Van KPN naar de klant is toch wel een heel ander soort communicatie dan van klant naar KPN. Er zijn heel veel afdelingen. Dat zouden dan veel verschillende emailadressen inhouden.
Medewerkers van chat, telefoon, webcare (ook de KPN-ers op dit forum) mogen daarom zelfstandig veel zaken behandelen. Die bereik je veel sneller via de daarvoor bedoelde ingangen dan via een email.

Wil je het "op schrift" hebben gebruik dan zoals al eerder vermeld de chat of dit forum. Op dit forum kun je het in eerste instantie wel algemeen houden; geen pers. gegevens gebruiken. Dat kan dan via de PB's met de moderator.
Verder kun je mailformulieren gebruiken zoals er een is voor klachten o.a.

In plaats van energie te steken in hoe je het naar KPN kunt communiceren kun je beter zorgen dat je probleem aangepakt kan worden. Dat is veel effectiever.
Reputatie 7
Badge +10
Alles bij elkaar ben ik het met @OBB eens dat het volledig ontbreken van een e-mailadres of tenminste een contactformulier een gemis is. Zelfs Ziggo heeft een contactformulier https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/ waarbij je een bevestiging van ontvangst op je e-mailadres krijgt. Een dergelijke optie is misschien niet hip, maar het voorkomt om te beginnen dat klanten ernaar gaan zoeken. Chat of dit forum zijn inderdaad betere alternatieven om snel geholpen te worden.

Reageer