Beantwoord

Wiffi valt steeds uit

  • 15 May 2019
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik ben sinds april overgestapt van Ziggo naar KPN, de vermindering van internetsnelheid is een vast gegeven maar het feit dat de wifi meerdere keren per dag uitvalt is echt een irritant gegeven. Meerdere componenten hebben een stabiele wifi verbinding nodig om normaal te kunnen functioneren en dit is nu verre van de werkelijkheid.

begin toch te twijfelen of de overstap wel zo verstandig is geweest.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 May 2019, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik zou de experiabox proberen om te ruilen als andere Kanalen hetzelfde probleem blijven geven.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Wifi, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat het irritant is dat de wifi zo vaak wegvalt. Kun je me iets meer vertellen over wat je ervaart? Op welke apparaten gebeurt dit? Waar in huis heb je de Experia Box staan, merk je ook verschil als je dichter bij of verder weg daarvan bent? Heb je, zoals Genotix al noemt, nog andere kanalen geprobeerd?

Vul ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik hier nog wat doormeten.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Wifi. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Zo niet, reageer alsnog.