Beantwoord

Wifi

  • 26 June 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Thuis hele slechte wifi.Signaal van de buren 2 huizen verder is sterker dan mijn eigen signaal.
Is wel erg frustrerend,Heb er al eens meer over gebeld met jullie ,toen een dame gesproken die zei dat zij eea had gewijzigd en dat ik mijn modem moest herstarten.
Dit heeft toen niets geholpen.
Nu ben ik er toch wel klaar mee dat ik steeds bij slecht wifi wordt overgeschakeld naar 4 G netwerk.
Begreep van mijn zwager die een zelfde probleem heeft,dat het bij hem door u is opgelost door een wifi versterker die door u ter beschikking is gesteld.
Hoop dat u het voor mij op die manier ook kunt oplossen.
Vertrouwende op een goede oplossing en een vriendelijke groet.
Jan van Vugt
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 June 2019, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Jan1948 , welk merk en type modem heb je?
Heb je onderstaande wifi tuner al eens gebruikt voor het optimaliseren van de wifi:
https://www.kpn.com/search.htm?q=wifi+tool
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jan, welkom hier.

Ook ik ben benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Jan-D. Heb je dit probleem op alle apparaten thuis? Of alleen 1? Volg in ieder geval de link die Jan aangeeft op het apparaat waarop je problemen ervaart.

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Jan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.