Beantwoord

wifi blijft om wachtwoord vragen en geeft telkens aan dat het ww niet goed is

  • 21 November 2019
  • 5 reacties
  • 673 keer bekeken

Hoi,

Wij hebben de 2 Expedia WiFi’s sinds vorige week geïnstalleerd. Nu werkt het prima, maar sinds gisteren en vandaag hapert het. Op mijn telefoon werkt het prima en op de iPad ernaast blijft hij maar om het wachtwoord vragen en aangeven dat dit we niet juist is.

Iemand een tip?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 November 2019, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi DKNY, welkom! We hebben een update voor de Experia Wifi uitgerold sinds de 20e. Daar lees je in dit topic meer over. Dit heeft wat aanpassingen gedaan in de  Experia Wifi waarbij het kan voorkomen dat je apparaten het even niet helemaal goed pakken. Wat je het beste kunt doen is de boel resetten. Volg de volgende stappen, daarna zou alles weer in orde moeten zijn.

  • Koppel de Experia Wifi's los
  • Reset de Experiabox (reset gaatje, met een puntig voorwerp, 10 seconden ingedrukt houden)
  • Daarna even 15 minuten wachten. Als het goed is heb je dan weer ‘gewoon’ draadloos internet via de Experia Box
  • Vervolgens de Experia Wifi's weer aansluiten.. Als het signaal niet wordt overgenomen nog even het resetknopje op de Experia Wifi's gebruiken (10 seconden indrukken)
     

 

Helaas is dit niet de oplossing gebleken.

Er is inmiddels ook een monteur geweest. Dat bleek een ontzettende prutser: had werkelijk geen idee wat hij aan het doen was. Hij werd uiteindelijk ook nog eens boos. Nou ja, long story...
Maar helaas zitten wij dus nog steeds met hetzelfde probleem.

 

Reputatie 7
Badge +30

Jammer dat te horen, DKNY! Heb je nog steeds hetzelfde probleem? Dat hij op de iPad om wachtwoord blijft vragen? Vul je forumprofiel in en laat even weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik even kijken of ik een monteursnotitie kan achterhalen om te zien wat hij gedaan heeft.

Ja hier ook dezelfde problemen!

Reeds 2x monteur geweest en nog een keer via de chat het probleem voorgelegd.

Helaas geen oplossing nog.

De v10 is vervangen en de WiFi Expedia’s ook.

Het wel/niet verbonden zijn met de WiFi met zowel de iPhones als de iPads gebeurd heel random.

Heel vervelend allemaal.

Reputatie 7
Badge +30

Hey DKNY, welkom terug. Ik heb je reactie in het andere topic even verplaatst naar je eigen topic hier. Dat maakt het net wat makkelijker om een gesprek te voeren. Je geeft aan hetzelfde probleem te hebben, dat is dan het steeds verliezen van de wifi verbinding op je mobiele apparaten. Is dat hetzelfde probleem als waar je vorig jaar last van had? En waar de monteur (o.a.?) voor geweest is?