Beantwoord

Wifi blijft regelmatig traag, soms ook goed.

  • 7 January 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedendag, 

Sinds enkele weken ervaar op onze slaapkamer zeer trage WiFi. Ik heb een experia v9 box en maak gebruik van officiële kpn wifi tuners. Deze zitten bekabeld aangesloten. Zelfs 1 op de slaapkamer waar ik af en toe zeer trage WiFi ontvang. Als ik de meting uitvoer haal ik soms niet eens de 1mb/s. Elke keer word dan mijn experiabox opnieuw ingesteld maar dit maakt geen enkel verschil. Daarna krijg ik de link voor een gratis monteur. Deze is 2 januari jl. langsgeweest en heeft gekeken naar het probleem. Op dat moment zou de WiFi tuner niet correct functioneren, deze wilde hij middels de normale manier resetten maar ook dit kreeg hij in eerste instantie niet voor elkaar. Uiteindelijk wel. Hij adviseerde mij toen een switch te verwijderen. Dit hebben we toen gedaan en vervolgens leek alles weer correct te functioneren. 1 dag later, weer exact hetzelfde probleem. WiFi is zo traag dat tv kijken op mijn gsm of tablet middels de kpn app niet mogelijk is. Vervolgens weer een meting gedaan en de snelheid is weer ruk. Wederom krijg ik weer het aanbod voor een gratis monteur. De monteur die 2 januari is geweest adviseerde mij wanneer de klacht weer voor kwam om te vragen naar een nieuwe experiabox en wifituner aangezien deze door hem ook verdacht werden bevonden. Helaas had de monteur deze op dit moment niet op voorraad in zijn bus anders had hij deze direct vervangen. Ik vind het zonde om weer een nieuwe monteur te laten komen wanneer de vorige monteur eigenlijk al een vervolg oplossing heeft bedacht.

Hoe nu dus verder? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 January 2020, 08:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Frank1986. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je in huis een slechte wifi verbinding ervaart. ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe ExperiaBox toe te sturen. Zou je jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik bekijken of het mogelijk is. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Frank1986. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je in huis een slechte wifi verbinding ervaart. ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe ExperiaBox toe te sturen. Zou je jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik bekijken of het mogelijk is. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg bent geholpen. Als ik nog iets voor jou kan doen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer