Beantwoord

wifi doet het niet in nieuwbouwhuis

  • 6 July 2019
  • 10 reacties
  • 259 keer bekeken

Hallo,
Sinds een maand zijn wij eigenaar van een nieuwbouw woning, waar twee weken geleden internet is aangelegd door KPN. Echter werkt de WiFi totaal niet. Hiervoor heb ik al meerdere keren contact gehad met de klantenservice, zij veranderen me dan van kanaal, ze starten het modem opnieuw op. Maar niets werkt. Nu is er afgelopen week een WiFi-monteur op bezoek geweest. Vreemd genoeg werkte de WiFi op zijn apparatuur wel! Bijna onmogelijk volgens mij, maar het was echt zo, maar tot nu toe werkte de WiFi op niemand zijn/haar telefoon die langs kwam, werkte het niet op onze laptops en niet op onze iPads.
Wij zijn best ten einde raad, we willen gewoon werkende WiFi hebben. Misschien kunnen we hier nog een tip krijgen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 July 2019, 12:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Waarom heeft die WIFI monteur jouw apparatuur niet ingesteld ?
Als het wachtwoord, wat achterop het modem staat, niet werkt dan is er misschien een ander wachtwoord ingesteld.Het beste kan je dan het modem resetten.
Hoe je dat doet dat kan je hier lezen.
Het WiFi wachtwoord is niet veranderd, de apparaten herkennen het WiFi signaal wel, alleen vervolgens is het zo traag dat het niet werkt en we maar overstappen op 4g, wat niet kan op onze laptop/iPads (behalve via hotspot). De monteur zei dat het aan onze apparatuur ligt, maar in ons huidige huis of op andere plekken met WiFi hebben we nergens last van.
Reputatie 7
Welke Experia Box is er geplaatst?
Het zal wel weer een V10a zijn.
Ja, inderdaad
Reputatie 7
De monteur zei dat het aan onze apparatuur ligt, maar in ons huidige huis of op andere plekken met WiFi hebben we nergens last van.
Die monteur die heeft duidelijk eens een stevig beoordelingsgesprek nodig.

Dit is een zeer bekend fenomeen en helaas is het toch echt KPN die aan zet is om hier iets aan te doen. De V10a bevat nog zeer vervelende bugs waar jij er één van ervaart.
Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om jou hierbij te helpen.
Vervelende is dat de monteur nu een klacht tegen ons heeft ingediend omdat hij geen discussie diende aan te gaan met ons. En wij nu moeten wachten op KPN.
Badge +19
Even wachten op een medewerker hier. Het komt allemaal goed.
Reputatie 7
Badge +21
Vervelende is dat de monteur nu een klacht tegen ons heeft ingediend omdat hij geen discussie diende aan te gaan met ons. En wij nu moeten wachten op KPN.

Een monteur die een klacht tegen jullie heeft ingediend om een discussie?
Dat is toch van de zotte?
@wjb heeft groot gelijk als hij zegt: Die monteur die heeft duidelijk eens een stevig beoordelingsgesprek nodig.
Hoi @Mamavanyelthe . Welkom op het forum!
Wat een bizarre gang van zaken als ik dat zo lees! Ik ben er niet bij geweest maar dit klinkt niet alsof dit een prettig of nuttig bezoek is geweest.
Dat van die klacht snap ik oprecht niet, kun je dat toelichten?
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Op die manier kan ik me inlezen en een goed advies geven.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten! 🙂