-Glasvezel aansluiting ging niet helemaal goed. 1e monteur had alles scheef opgehangen en alles verkeerd aagesloten.
-2e monteur kwam heeft alles hersteld en gaf zelf ook aan dat de 1e monteur het inderdaad niet professioneel heeft achtergelaten
- Na 3x gebeld te hebben kwam iemand eindelijk achter dat er een storing in mijn V10 modem zat. Zodoende een nieuwe Zwarte modum gekregen.
-Echter is deze wel goed aangesloten maar ervaar ik op mijn Samsung TV als ik Netflix kijk heeeel sloom en slecht beeld. Niet dit alleen, zelfs als ik 4k videos op TV wil kijken kan dit gewoon niet, laden duurt maar... dus dan maar 420/1080P.. SCHANDALIG!
-Niet alleen op mijn TV maar ook 2 telefoons in het huis met internetten lukt gewoon niet... zo traaaaaag.…
-Sonos muziek luisteren... komt ie... dan hoor je muziek via de SONOS maar dan valt de WIFI uit het niets uit en dan heb ik geen muziek meer voor 5 seconden en daarna komt de WIFI weer.. dan ineens wel weer muziek.. nou dit heb ik altijd dus..
- Modum zit in een kast, naast mijn TV.
- VOOR DIT ALLES HAD IK NOOIT MAAT ECHT NOOIT LAST VAN DE WIFI !! alles was zo goed.. maar nu niet meer, terwijl ik altijd al bij KPN zit, zonde!
-Heb inmiddels al 4x de Wifi Service Tool gebruikt en die geeft gewoon aan dat mijn snelheid goed is -_-
admin: eigen topic aangemaakt
Beste antwoord door Alexandra
Goedemorgen
Ik ben benieuwd naar wat voor snelheid je haalt, aangezien je aangeeft dat alles zo traag is. Ik raad je aan om de internetsnelheid te testen, en om dat allereerst via een internetkabel te doen. Welke snelheid haal je? En welke snelheid haal je als je het daarna via WiFi test? Heb je onze WiFi manager ook al gevolgd sinds je dit merkt? Deze helpt je om de instellingen van de Experia Box zo optimaal mogelijk in te stellen.