Beantwoord

Wifi en bedraad scoort maar 21mb/s max (wanneer geen apparaten aan staan) I.p.v 50mb/s waar ik voor betaal.

  • 27 January 2019
  • 5 reacties
  • 205 keer bekeken

We hebben veel last van niet goed werkende internet snelheden hier in het huis, dit zou kunnen komen door veel gebruik, en dat heb ik vanavond getest. Ik heb alle apparaten uit gezet in het huis en gekeken hoeveel Mb/s hij binnen krijgt, dit was echter 21mb/s en geen 50 waar ik voor betaal.

Valt dit op te lossen? Zo ja hoe?

Er is al vaker een monteur langs geweest die aanpassingen heeft gemaakt om het optimale er uit te halen, maar als ik nu ook zonder gebruik op het netwerk maar 21mb/s binnen krijgt i.p.v die 50, dan betaal ik voor niks.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 January 2019, 16:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Heb je koper of glasvezel?

Bij koper betaal je voor een snelheid tot 50 mbit.
Wat geeft fourstack aan als maximaal haalbare snelheid op jouw adres?
Hi Dennis, wij hebben koper, en dit is de uitslag van Fourstack: https://imgur.com/7D1Eb0G
Reputatie 6
Badge +9
Die 21 komt redelijk overeen met de 24mbit over 1 paar (waarschijnlijk de huidige situatie)
Máár er is misschien goed nieuws, er is bonding mogelijk op jouw adres.
Als je jouw forumprofiel aanvult met je klantnummer en adres dan kan een webcare medewerker kijken of dat inderdaad mogelijk is en dan de nodige acties uitzetten.
Gedaan, bedankt Dennis!
@Dennis-L Dank voor je voorwerk! Wordt zeer gewaardeerd!

Ik heb zojuist telefonisch met een familielid van Willem een monteur ingepland. Die komt: 13-02-2019 14:00 - 16:00 langs om een aanpassing in huis te doen en pairbonding te realiseren. Als er nog vragen zijn, laat het mij weten!