Beantwoord

Wifi en Netflix op bekabelde tv ontvanger vallen weg

  • 2 March 2019
  • 6 reacties
  • 193 keer bekeken

Hallo,

Sinds een tijdje valt Netflix (wat ik via een bekabelde tv ontvanger kijk) regelmatig uit, tegelijk met de wifi verbinding. Dit gaat altijd samen. Rare is wel dat ik gewoon tv kan blijven kijken. Doordat ik de tv ontvanger met een netwerkkabel heb aangesloten is dit niet specifiek een wifi probleem, maar wat wel? Ik heb de Experiabox v10 en heb deze al een aantal keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen, dit mocht niet baten. Iemand op dit forum die dit probleem herkent en een oplossing weet?
icon

Beste antwoord door etiggelman 7 March 2019, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @etiggelman, welkom! Ik help je hier graag verder mee! Hoe merk je dat de wifi verbinding uitvalt? Zie je dan ook verschil in de lampjes op de Experiabox? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik aan onze kant eens hoe het ervoor staat.
Dat merk ik als ik op mijn telefoon een app of website probeer te laden. Ik zie het wifi symbool in mijn scherm staan, als ik mijn wifi dan uitzet, dan laadt de website/app direct (4G). Vaak merk ik het pas als ik Netflix kijk en het afspelen wordt onderbroken. Dan check ik mijn telefoon en zie daar dan ook het probleem met de wifi. Ik heb de lampjes op de Experiabox niet gecontroleerd. Vaak moet ik gewoon een paar minuten wachten totdat de verbinding er weer is. Ik heb mijn profiel verder aangevuld.
Reputatie 7
Badge +30
Top! Ik zie eigenlijk niets vreemds, maar heb wel het idee dat er iets met je Experiabox aan de hand is. Daarom wil ik een nieuwe naar je toe sturen. Alle informatie vind je in het privébericht wat je van me krijgt!
Reputatie 7
Badge +30
Heb je de nieuwe Experiabox inmiddels aangesloten? Hoe staat het er nu voor?
Ik heb hem sinds dinsdagavond aangesloten. Ik heb zelf nog geen issues meer gehad, mijn vriendin daarentegen wel. Een app kon niet verversen en bij uitschakelen van de wifi op haar telefoon werkte het wel. Ik houd het even in de gaten.
Reputatie 7
Badge +30
Dat is goed. Ik sluit het topic aan mijn kant, maar mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, meld je dan gerust weer hier in het topic 🙂.