Hi,
Sinds onze verhuizing ervaren wij een erg zwak wifi signaal. In onze vorige woning, 1e verdieping, 50 m2, gelijkvloers hadden we geen problemen met de WIFI. En ook toen gebruikten we de Experia Box V8. Nu in onze woning (110 m2, gelijkvloers) is het een drama. Ik kan niet eens fatsoenlijk een groeps vergadering doen.
Inmiddels heb ik al meerdere keren met de klantenservice aan de telefoon gehangen, maar ze kunnen me niet helpen. Op verzoek van hen heb ik al meerdere keren (meer dan 10x) de Wifi-manager uitgevoerd. Vlak naast de modem ontvang ik 40+ mbits. De ruimtes ernaast ontvang ik soms 15-20 maar meestal 5-10 mbits. Veel te laag! Nadat ik de WIFI manager heb uitgevoerd krijg ik constant het verzoek dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. De klantenservice geeft echter aan dat zij de resultaten van de wifimanager niet kunnen lezen.
Dus als oplossing kan enkel worden geboden: schaf wifi-versterkers aan a 100 euro!! Terwijl de voorwaarde is dat je wifi versterkers van KPN krijgt bij ontvangst onder de 20 mbits. Maar omdat ze de gegevens van de wifi manager niet kunnen lezen en er geen verbetersuggesties van de wifimanger komen, kunnen ze hier niks aan doen. Nou… dan kan ik net zo goed overstappen naar een andere provider, waarbij je vaak gratis wifiversterkers krijgt.
Heeft iemand nog een gouden tip? Want ik was tevreden bij KPN...
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel