Beantwoord

Wifi / experiabox buiten dienst

  • 25 June 2019
  • 8 reacties
  • 206 keer bekeken

Door de slechte wifi ontvangst vanmiddag contact opgenomen met de helpdesk. Goed geholpen en zij sturen een nieuwe experiabox. Alleen (en nu komt het) heeft men gelijk de huidige experiabox buiten werking gesteld waardoor ik nu behalve wifi ook geen televisie meer heb. Ik heb de experiabox al twee keer opnieuw opgestart maar het lampje blijft rood! Heeft iemand dezelfde ervaring?
icon

Beste antwoord door hajo35 26 June 2019, 20:33

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19
Dat is bijzonder!! Welke experiabox heb je nu?
Experiabox 10a
Badge +19
Heb je em ook al helemaal gereset?
Goedemorgen Joep, ook dat had ik al gedaan. Ook vanmorgen weer een opstart gedaan, maar ...... Helaas. Denk dat het wachten wordt op de nieuwe.
Badge +19
Ok laat je weten hoe het afloopt? Ik ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +21
Alleen (en nu komt het) heeft men gelijk de huidige experiabox buiten werking gesteld
Dat is heel apart en zeker niet gebruikelijk. Ik hoop voor je dat de nieuwe experiabox snel komt en je probleem oplost. Ikzelf zou heel snel nogmaals contact opnemen met de helpdesk.
Goedenavond, het probleem is vanmorgen verholpen. Na 9 uur zag ik dat de experiabox ging resetten (op afstand gedaan?) en het groene lampje ging branden. Wij hadden weer wifi en tv. Vanmiddag zijn twee wifi versterkers bezorgd. Morgen aansluiten en dan komt alles (hopelijk) goed. Thnx voor de mentale ondersteuning!!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @hajo35 Ik vind het allereerst een bijzonder verhaal om te lezen. Als we een Experia Box vervangen wordt deze niet buiten werking gezet, of iets in die zin. Wat er precies aan de hand is geweest kan ik eigenlijk niet zeggen. Ik ga er vanuit dat alles nu in orde blijft, maar laat het zeker weten als je nog ergens tegenaan loopt.

Reageer