Beantwoord

Wifi Experiabox v10 met update 3.4 valt steeds uit

• 16 maart 2018
  • 79 reacties
  • 2794 keer bekeken

Toon eerste bericht

79 reacties

Reputatie 1

De NTU is nooit vervangen geweest, niet dat ik weet.De volgende keer dat zo'n storing optreedt maak dan de NTU eens eventjes stroomloos (plugje er uit en plugje er weer in).
Wordt Internet dan vrijwel direct weer actief?
Zo ja, zorg er voor dat de NTU vervangen wordt.

Ik heb het net uitgeprobeerd, het internet werkte niet gelijk, hij herstelde zich na een paar minuten zoals eerder.
Reputatie 7
Helaas, dan raak ik een beetje door mijn opties heen.
Aangezien je dit fenomeen met meerdere Experia Boxen hebt ervaren is de kans klein dat de Experia Box de boosdoener is.
Die "draadloze" verbindingsset kan het eigenlijk ook niet zijn want zo'n netwerkbrug ontstaat alleen als de buurman ook een eigen internetaansluiting zou hebben.
Reputatie 1
Dat snap ik, al is t wel raar dat er een periode van bijna een jaar dat er geen problemen waren en sinds kort dan wel weer, zo is dat met de laatste twee experia boxen gegaan. Al deed de laatste het bijna een maand goed.

Moet wel zeggen dat de storingen minimaal zijn sinds gisteren maar wel vervelend natuurlijk.
Reputatie 1
Er is sinds zaterdag geen storing meer geweest, netwerk is heel stabiel dus ik klopt even af vast.
Zo als het nu gaat is het prima en zodra het mis gaat zal ik even een bericht plaatsen!

Reageer