Beantwoord

WIFI Experiabox werkt niet

  • 13 May 2019
  • 5 reacties
  • 365 keer bekeken

Vandaag een Experiabox v9 ontvangen.

Experiabox V9 zendt geen WIFI-signaal uit.
  • 2 maal uit en aan gedaan,
  • gecheckt of alle lamps brinden - dat is het geval.
Ik hoor en zie veel klachten over de Experiabox v9.

Weet iemand ene oplossing?

Bij voorbaar dank.
Lino

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 May 2019, 14:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Heb je het apparaat voor de zekerheid al een factory reset gegeven? Dat kan nog wel eens helpen. Anders ben ik bang dat er een monteur aan te pas moet komen om evt. de apparatuur om te ruilen.

Kan je verder alvast je gegevens in je profiel in vullen? Dit kan het voor een KPN-er iets makkelijker maken om mee te gluren 🙂
Sjorsk

Bedankt voor je reactie

Maar:
1 - als een monteur langskomt, wie betaalt de kosten? Niet ik neem ik aan,
ik krijg een product die niet werkt.
2 - denk eerlijk gezegd, dat het product niet goed werkt.
Van de Experia Box V9 en andere Experia Boxen is dat bekend.

Dus hoe kunnen we dit zo snel mogelijk oplossen?

Nu zit ik te internetten met de databundel van mijn mobiele provider.

Mijn laptop heeft namelijk geen netwerkaansluiting. Ben dus geheel afhankelijk van
WIFI. Mijn dochter is nu bezig voor school moet stukken gaan plaatsen op de site an de
school. Dus liever gisteren dan vandaag een oplossing.

Je zult begrijpen dat de urgentie meer dan hoog is!

Groetjes

PS: Zal later reageren - als ik ergens wifi heb op een andere locatie.
Hallo @Lino68 , als het aan de modem ligt hoef je geen monteurskosten te betalen.
Ook een laptop zonder LAN-aansluiting kan bekabeld internetten via de USB-poort, even geschikt verloopje kopen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Lino68. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van WiFi. Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. SjorsK stelde voor om de ExperiaBox te resetten. Heb je dit al gedaan? Probeer je een verbinding tot stand te brengen met het WiFi netwerk dat eindigt met ****FD2F9?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je inmiddels weer gebruik kan maken van een WiFi verbinding. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je!

Reageer