Beantwoord

Wifi hapert ondanks glasvezel

  • 7 March 2019
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Goeden dag. Ik heb glasvezel van KPN en eigenlijk al heel lang dik tevreden en werkte super. Echter sinds een paar dagen hapert de tv als ik uitzending gemist kijk en mijn Spotify afspeel lijsten haperen ook. Router al diverse keren opnieuw opgestart, kanaal gewijzigd, maar helpt niet. Geen onderhoud op netwerk oid. Kan ik nog iets wijzigen aan de instelling op de experia box misschien? Werkte altijd prima namelijk. Begint nu best irritant te worden.

Groeten,
Patrick
icon

Beste antwoord door Patrick_74 8 March 2019, 15:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Patrick_74 Mooi dat je al zo lang dik tevreden bent! Laten we ons best doen omdat ook zo te houden. Het gaat dus alleen om wifi? Aangezien je het over je tv hebt, ben ook even benieuwd hoe je deze hebt aangesloten. Het kan natuurlijk ook zijn dat er iets in je huis is veranderd, qua apparatuur. Dit kan invloed hebben op een wifi-signaal. Heb je onze wifi tuner al gedraaid? Zou je dat eens willen doen?
Hallo Bart,

Inmiddels is er door KPN contact opgenomen en is er vanochtend een monteur langs geweest. Modem vervangen omdat deze de oorzaak was. Alles prima opgelost. Ik ben weer dik tevreden!
Reputatie 7
Badge +20
Dat is bijzonder goed nieuws! Fijn dat het allemaal weer werkt! 🙂

Reageer