Beantwoord

wifi in de stacaravan waar niets te ontvangen is, alleeń digitenne

  • 14 June 2019
  • 6 reacties
  • 396 keer bekeken

wat kan of moet ik aanschaffen om wifi te hebben IN mijn stacaravan? ik sta ergens in the middel of no where en wil graag bwreikbaar zijn via de Whatsapp en zo...ik wordt er wanhopig van en heb geen verstand van dit soort dingen. wel heb ik tv via digitenne tv.


dankje alvast
icon

Beste antwoord door PeterG 14 June 2019, 14:04

Bekijk origineel

6 reacties

(even snel)
MIFI (zoek op-)
Hallo @pauline2019
Je zou van KPN FON gebruik kunnen maken of je kunt van je mobiel een wifi spot maken zodat je mobiel als wifi modem fungeert. Je moet dan wel een voldoende grote databundel hebben.
Succes.
Voor KPN FON moet je in de buurt zijn van iemand met een huisaansluiting. Fon wordt verspreid met een stukje wifi bandbreedte op de modems van de mensen thuis.
Lijkt me in the middle of nowhere niet beschikbaar.

Dan kom je bijna vanzelf uit op 4G. Dat moet wel beschikbaar zijn. Met een "mobiel internet only" abonnement en de sim in een MIFI modem heb je wifi. (maar niet onbeperkt zoals thuis)

Nog een mogelijkheid is je smartphone als accesspoint (wifi) inzetten voor je laptop. Vrijwel alle smartphones kunnen dat. (oeps, zie net dat Jan-D dit ook oppert)
dankjulliewel jan en Peter voor de duidelijke tips...ik ga hier zeker iets mee doen. superrr!!

😊
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Pauline! Dat is even afkicken inderdaad 😉

Hoewel iedereen goede tips geeft heb ik Peters reactie als beste antwoord gemarkeerd omdat dit het meest volledige antwoord is. Als je nog ondersteuning nodig hebt, laat het vooral weten!
afkicken kun je het wel noemen😊dankjewel joran

Reageer