Beantwoord

wifi in huis slecht

  • 31 May 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Echt,... Ik ben.. Wij zijn al 4 jaar bij kpn,.. Kpn beloofd goede WiFi in het hele huis helaas naar veel proberen en een extra versterker nog steeds data verlies omdat mijn, onze wifi het niet doet,.. Nu heeft kpn super wifi helaas niet voor vaste klanten alleen voor nieuw komers, of even je abo opnieuw afsluiten en dan veeel meer euro's kwijt zijn,.. Echt.... Kpn.... What the fuck

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 June 2020, 14:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Goed Wi-Fi in het hele huis is prima te doen. Maar je moet er wel wat voor doen. Overigens heeft het niets met kpn te maken. Wi-Fi is Wi-Fi of je dat nou via provider a of b is. Maar wat is je probleem?

Hoi @badwifi . Goede wifi beloven kan geen enkele provider.  Daarvoor is het simpelweg te complex. 

We proberen wel om het zo stabiel en snel mogelijk te maken.  Mocht je versterkers gebruiken is het essentieel dat die op de juiste plekken in de woning staan. Als het van die zwarte versterkers zijn dienen ze ook bekabeld aangesloten te worden.

Wat is bij jou de situatie?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.