Beantwoord

WIFI instellingen niet aan te passen

  • 7 October 2019
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Bij de installatie is door de monteur de wifi op mijn modem uitgeschakeld en zijn er twee experia wifi sets neergezet voor ontvangst boven en beneden. Nu zijn op één of andere manier de wifi instellingen veranderd en kan ik deze niet meer veranderen. Boven en beneden hadden een gelijke naam. Nu heeft de een een andere naam dan de andere (een oude en nieuwe naam tijdens de installatie lijkt het wel). Instellen op de modem heeft geen effect (werd volgens de monteur nu via de website geregeld) en op de website van kpn krijg ik steeds een foutmelding als ik de configuratie wil bekijken of aanpassen van mijn wifi (niet uit te lezen). Kunnen jullie dit resetten zodat de wifinaam wel gelijk is en er een betere roaming is. De ontvangst is de laatste tijd namelijk enorm slecht.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 October 2019, 18:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi MeUser, welkom op het forum.

Resetten op afstand kan ik helaas niet doen. Het makkelijkste is om die zwarte versterkers helemaal te resetten. Dit doe je door het resetknopje aan de achterkant ingedrukt te houden. Als dat gedaan is kun je ze simpelweg opnieuw koppelen alsof dit de eerste keer is dat ze worden geïnstalleerd. Lukt dit dan wel?