Beantwoord

WiFi lampje brandt niet

  • 22 August 2019
  • 9 reacties
  • 2071 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Waarom brand het WiFi lampje op mijn V10A die ik zaterdag heb ontvangen niet? Terwijl de WiFi ingeschakeld is.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 August 2019, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Zal misschien wel een bug zijn. Het is dan niet de enige bug van dat ding zijn, wel de minst erge 😉
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @leusi1960. Wat vreemd dat het WiFi lampje niet brandt wanneer het wel ingeschakeld is. Heb je al eens geprobeerd om het knopje 2 seconden ingedrukt te houden en dan loslaten. Op deze manier schakel je de WPS functie in. Ik ben erg benieuwd of het lampje dan wel gaat knipperen.
Reputatie 4
Badge +2
Hoi @Vikash.inderdaad dan gaat het lampje blauw rosé knipperen en gaat dan weer uit.
Reputatie 7
Badge +21
Zou je in dat geval de ExperiaBox eens willen resetten? Wellicht zorgt dat er voor dat het lampje weer gaat branden.
Reputatie 4
Badge +2
Dat heb ik al twee keer gedaan.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is vreemd. Je kan nog proberen om in te loggen in de webinterface van de ExperiaBox en daar het WiFi netwerk uit- en inschakelen. Ik begrijp dat het vervelend is wanneer het lampje niet brandt, maar het belangrijkste is dat het werkt. 😉
Reputatie 7
Badge +21
@leusi1960 Is het nog gelukt om het WiFi lampje aan te zetten?
Reputatie 4
Badge +2
@Vikash Van alles geprobeerd maar brand níet.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is jammer. 😥