Beantwoord

Wifi langzaam

  • 11 December 2019
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Beste kpn, de laatste tijd wordt de wifi te traag, twee kleine boeven met tablet en ik kan npo startniet meer kijken. Ik heb nog een experia box v8 en heb gemerkt dat een v10 bij mijn schoonmoeder 't veel beter doet. Kan ik het ook een v10 krijgen? Internet via de kabel werkt wel prima hier en al een paar keer wifi getuned maar dat geeft weinig verbetering. 

icon

Beste antwoord door Bart_ 13 December 2019, 15:24

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +19

Traag Wi-Fi is natuurlijk niet fijn. De v8 wordt nog volop gebruikt en wordt niet snel omgeruild. Daarbij is de kans dat je een v10a krijgt en die is niet helemaal probleemloos.  Welke snelheid haal je bekabeld en welke via Wi-Fi? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Eric Ygosse Dank voor je melding hier! Zoals Joep al terecht aangeeft spelen er een paar zaken mee. De snelheid die je binnenkrijgt allereerst: ik ben daar ook benieuwd naar. Het kan zo maar zijn dat we op het adres van je schoonmoeder meer snelheid kunnen leveren. 

Het draaien van de wifi tuner is vaak een prima oplossing: wat is daar bij jou specifiek uitgekomen? Als een Experia Box defect zal hij worden omgeruild: daarbij is er echter geen keuze mogelijk. Dus op verzoek een V10 krijgen zal niet gaan lukken. 

Reageer