Beantwoord

Wifi Manager biedt nieuw modem en SuperWifi punten aan. Ik wil alleen een nieuw modem, kan dat?

  • 13 October 2021
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb net de wifi manager gedaan. Daar word aangegeven dat ik een nieuwe modem nodig heb. Er worden ook gelijk super wifi punten bijgezet waar ik voor moet betalen. Die wil ik niet. Kan ik als ik doorga ook alleen voor het modem kiezen?

 

Vriendelijke groet van de Noort

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 14 October 2021, 17:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Noort5! We kunnen ook alleen het modem omruilen zonder nieuwe wifi punten. Hierbij kijken we wel kritisch naar bijvoorbeeld welk modem je hebt. Wat we hiermee willen doen is garanderen dat je een goed werkende wifi hebt zonder dat je extra moet betalen. Maar ook dat we tegelijkertijd voorkomen dat we een modem omruilen terwijl dat niet de oplossing is. Zou je in dit geval je profiel in willen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik de dingen in onze systemen nakijken en de aansturing voor je doen! :relaxed:

@Bram_  Ik heb mijn profiel ingevuld.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Noort5 ik heb aansturing gedaan. Zodra ik hiervan terug hoor zal ik het je laten weten! :relaxed:

Reputatie 7
Badge +17

@Noort5 als het goed is heb je vandaag een SMS met informatie ontvangen over de wissel van je modem. Zou je kunnen laten weten als dit gelukt is en of daarmee de wifi dan ook verbeterd is?