Beantwoord

Wifi Manager geeft omruilen Experiabox V10 aan, omruil niet gelukt

  • 27 July 2021
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Geachte, vorige week een controle gedaan mbt wifi-signaal en daar kwam meteen uit dat de experiabox omgeruild kon worden. dit hebben we bevestigd. De datum gaf aan dat deze dan vandaag de 27e bij een winkel hier in het dorp afgehaald kon worden. Echter deze wisten van niets. Kunt u controleren of de gegevens van de controle wel doorgekomen zijn? 

 

Groet, 

 

Opa Eikelenboom.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 28 July 2021, 22:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Nou zeg, wat jammer dat je voor niets naar de winkel bent geweest @OpaEikelenboom :slight_frown:

Ik kijk graag even voor je na of ik meer kan vinden over waar het pakketje zich zou moeten bevinden! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het toch gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: