Beantwoord

Wifi Manager: Probeer het later nog eens

  • 22 October 2021
  • 19 reacties
  • 199 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb al verschilnde keren en op verschillende dagengeprobeerd om de wiff manager te gebruiken loop alles door maar krijg steeds de fout dat hij het even niet doet en dat ik het later nog eens  moet proberen , waneer is dit later?

groet Slotje

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 22 November 2021, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Slotje

Hoeveel tijd zit er tussen jouw pogingen? Ik raad mensen aan om het na 24 uur nog een keer te proberen. 

Reputatie 2

Ik heb het van morgen weer geprobeerd maar krijg nog steeds de melding dat hij het even niet doet.

ik probeer het al een paar weken maar kom er niet doorheen.

Heeft het soms te maken dat ik een vroegre telfort klant was?

Groet Theo Slotboom Slotje

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, balen dat het nog steeds niet lukt @Slotje  :slight_frown:

Ook als voormalig Telfortklant, zou je de Wifi Manager moeten kunnen doorlopen. Heb je wel een Experia Box aangesloten op het moment? Of heb je een eigen modem in gebruik? 

Op welk punt krijg je deze melding trouwens? Lukt het inloggen wel of gaat het daarna direct mis? Zou je er een screenshot kunnen plaatsen hier?

Reputatie 2

Hierbij de screenshots.

wat do ik niet goed?

 

Groet  Slotje.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Slotje,

Ik heb een eigen topic voor je aangemaakt om het overzicht te bewaren en om je beter te kunnen helpen. Ik vermoed dat we dit intern moeten gaan uitzoeken, want wat de oorzaak is dat je zo vaak deze melding te zien krijgt en hoe we dit kunnen oplossen, is mij niet bekend.  Heeft de Wifi Manager in het verleden gewerkt? Of is dit de eerste keer dat je hem doorloopt?

Welke browser gebruik je en heb je al eens een andere browser geprobeerd? Gebruik je nog het modem dat je ook gebruikte bij Telfort? Heb je bericht gehad dat je technisch gemigreerd bent? 

Hoor graag van je! 

Reputatie 2

Hallo.

ik heb twee browsers geprobeerd grome en safari maar deze geven het zelfde resultaat.

ik gebruik nog het zelfde modem als bij telfort, en volgens mij is het technisch gemigreed, maar weet het niet echt zeker.

gr Slotje

Reputatie 7
Badge +17

Ik ga voor je op onderzoek uit. Je hoort nog van me! :blush:

Reputatie 2

Ben je inmiddels al wat wijzer?

het is nog steeds  het zelfde probleem gisteren nog geprobeerd.

gr. Slotje

 

Reputatie 7
Badge +17

Goede vraag @Slotje! Ik heb helaas nog geen updates ontvangen. Heb er zojuist achteraan gezeten. Als ik een reactie ontvangen heb, deel ik die hier:blush:

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Slotje, ik reageer even namens Lisa in jouw topic. Er lijken bij meer mensen wat issues met de Wifi Manager te spelen. Het wordt nu onderzocht door de specialisten. Ik heb daarbij aangegeven dat het ook bij jou speelt, aangezien Lisa al voor je bezig was geweest :) We laten het je weten zo gauw er meer bekend is.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Slotje, ik reageer even namens Lisa in jouw topic. Er lijken bij meer mensen wat issues met de Wifi Manager te spelen. Het wordt nu onderzocht door de specialisten. Ik heb daarbij aangegeven dat het ook bij jou speelt, aangezien Lisa al voor je bezig was geweest 🙂 We laten het je weten zo gauw er meer bekend is.

Hi @Slotje, de issues zijn verholpen en de Wifi Manager werkt weer helemaal zoals het hoort! Doe eens een nieuwe poging, en laat het ons gerust hier weten als je vragen hebt of als je je ervaring wilt delen.

Hier is het al een paar dagen een probleem

Ik kom ook niet verder met verder zoals in de bijlage van degene die het heeft gepost

Reputatie 2

Hallo Alexandra.

Het werkt nog steeds niet ,na het inloggen enna dat ik toestemming heb gegeven om mijn gegevens te mogen gebruiken krijg ik gelijk weer de mededeling dat hei het helaas even niet doet, ik heb het nog een paar kee geprobeerd maar niets hoor.

Heeft het soms te maken dat ik een een oud telfort klant was.

groet Slotje

Hallo, 

 

Ik heb hier ook al een paar weken last van, geef toestemming en klik op start en krijg dit:

 

 

Hier is dat ook al een paar dagen zo

ik blijf hangen met verder. Dan stopt het

Reputatie 2

Werkt nog steeds niet nog het zelfde probleem .

duurt wel lang voor het opgelost is.

ik het al eens eerder gevraagd het heeft toch niets met mijn abonnement te maken een 

voormalig telfort abonnement. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Slotje. Nee, dat heeft geen invloed op de Wifi Manager. De Wifi Manager zou moeten werken. Ik heb nogmaals gevraagd of ze er naar kunnen kijken. Heb helaas je vorige reactie ‘dat het nog steeds niets werkt’ over het hoofd gezien:disappointed_relieved: .

Heb je op dit moment problemen met de wifi in huis? Waar loop je tegenaan? 

Reputatie 2

Hij doet het nog steeds niet volgens mij krijgen jullie het niet voor elkaar

 

Reputatie 7
Badge +17

@Slotje Ben bang van niet inderdaad:disappointed_relieved: