Beantwoord

WiFi Manager werkt niet

  • 28 June 2020
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Je kan het blijven proberen, maar je komt er gewoon niet in. 
Het is de bedoeling dat jij als vaste klant een super WiFi koopt

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 2 July 2020, 13:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Bargerveen, welkom hier. Excuses voor de late reactie. Is het inmiddels gelukt? Welke foutmelding krijg je te zien? Toevallig dat de server overbelast is? Daarvoor hebben we een tussentijdse oplossing gevonden.

Workaround om produkt te ontkoppelen om zo de mismatch in het KPN ID op te lossen:

  1. Ga naar MijnKPN met een webbrowser (op een pc / laptop / mobiele telefoon; gebruik de MijnKPN-app niet).
  2. Log in met uw KPN-ID.
  3. Ga naar het tabblad “Producten”.
  4. Klik onderaan op de link “Ontkoppel product” (deze link wordt niet weergegeven in de app, alleen in een browser).
  5. “Uw gekoppelde producten” moet uw mobiele nummer tonen.
  6. Klik op de link "Product ontkoppelen" onder het mobiele nummer.
  7. Klik op de "X" om de verbinding met het mobiele nummer te verbreken.
  8. Sluit vervolgens op dezelfde pagina het mobiele nummer opnieuw aan (de klant heeft de code nodig die naar de mobiele telefoon wordt verzonden).
  9. Ga na het opnieuw verbinden naar het tabblad Profiel.
  10. Klik op de knop "Uitloggen".
  11. Log opnieuw in op MijnKPN en controleer of de gegevens voor het mobiele nummer nu worden weergegeven.
Reputatie 7
Badge +25

Ik heb niets meer van je gehoord @Bargerveen dus ga ik ervan uit dat je het is gelukt. Anders hoor ik het graag!