Beantwoord

WIFI manager werkt niet sinds ik verhuis ben

  • 1 December 2022
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb nu al een aantal maanden een KPN aansluiting op mijn nieuwe adres. Ik gebruik een "normale" KPN router met 3 super wifi punten. Sinds het begin van mijn aansluiting werkt de wifi manager niet. Steeds komt de melding "oeps de wifi manager werkt even niet je probleem is doorgegeven aan een KPN medewerker probeer het na een paar uur nog een keer" Hier schiet ik dus niks mee op. Mijn wifi is af en toe instabiel tv hapert of pc wordt ineens heel traag doordat wifi wegvalt. Als klap op de vuurpijl vielen vandaag ineens al mijn super wifi punten uit. Alle 3 op ppaars. Stekker er uit opnieuw starten niks hielp alles bleef paars. Na het resetten en opnieuw installeren van de 3 super wifi punten (koste me 1.5 uur) werken de super wifi punten weer. Erg vervelend allemaal.

Ik zou graag van KPN willen weten wanneer ik nu eindelijk de wifi manager kan gebruiken om mijn wifi verbinding te verbeteren!

Alvast hartelijk dank!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 December 2022, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MAVERICKAH, welkom op ons forum! Dat schiet niet op inderdaad. 
Kan het zijn dat er twee thuis abonnementen gekoppeld zijn aan je MijnKPN account? De Wifimanager kan daar namelijk niet echt mee omgaan. Die kan ik voor je laten verwijderen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Je kunt ook een nieuw MijnKPN account aanmaken en daar je nieuwe thuis abonnement aan koppelen, dan moet alles ook gewoon weer werken.

Dank voor de reactie! Ik heb mijn persoonlijke gegevens toegevoegd aan mij profiel.

Hoor graag wanneer ik de wifi manager kan gaan gebruiken! 

Mvg Andre

Reputatie 7
Badge +20

Hij moet nu weer werken!

Werkt nu. Hartelijk dank voor de hulp!