Beantwoord

Wifi manager zorgt voor tragere verbinding

  • 20 November 2020
  • 10 reacties
  • 84 keer bekeken

Na gebruik van wifimanager gaat mijn downloadsnelheid van 350 mbps naar 100 mbps. Hoe kan ik dit resetten? Ik heb een abonnement van 500 mbps glasvezel 

icon

Beste antwoord door J.W.O. 20 November 2020, 20:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

De wifimanager nog een keer doorlopen kan helpen. U weet dat via wifi de snelheid eerder achteruit gaat dan bedraad? Wat meet u via wifi direct naast de router?

Beste Jeroen

 

Na 3 keer van kanaal wisselen heb ik eindelijk weer mijn originele snelheid terug. Morgen maar een versterker kopen voor de bovenverdieping. Bedankt voor je feedback

Ik ben al vanaf een uur of 4(middag) bezig met de Wi-Fi manager. Ik kom tot het punt dat hij de experiabox opnieuw gaat instellen etc maar dan moet ik wachten en mag ik niet van tabblad wisselen. Toen telefonisch contact gehad, speedtest gaf inderdaad heel weinig aan, beneden de 20 en 5, maar ook al had degene aan de telefoon gezegd dat ik er nu niet uit gegooid zou worden, toch weer gebeurd. Hoe kom ik nu aan de gratis booster, de kabels liggen  r nog.  Ben beetje erg boos onderhand en in staat om over te stappen. Bij Ziggo krijg ik dan 3 boosters er gratis bij

Badge +19

Da's balen! Welke snelheid geeft ie aan als ie van kanaal wil gaan wisselen?

Geen idee, van kanaal wisselen??? Ik ben een leek, nadat de experiabox was gereset door de medewerker was het iets meer dan eerder, maar nog steeds erg weinig download snelheid. Weet niet eens hoeveel het zou moeten, maar beneden is het goed en de kamer boven de plek waar de experiabox staat ook. 

 

 

Ga nu eerst de hond uitlaten en mobiel ligt ondertussen aan de lader

Heeft iemand een tip hoe ik aan een Wi-Fi versterker kan komen, zonder er weer 2 uur mee bezig te zijn? Het is toch te zien dat de Wi-Fi niet voldoende is in de ruimtes waar nu gewerkt/ gestudeerd wordt? Heb de gegevens paar keer verstuurd

Badge +19

Ze zien alleen de uitkomst. Het is zaak dat je de verbinding niet verliest. Als je op de eerste verdieping een snelheid van 10Mbit/s heb hoef je natuurlijk niet naar de 2de etage te gaan.  Dan begin je opnieuw en zeg je dat je maar 1 verdieping hebt. 

Dus toch weer doen? Dat is de enige optie? Maar dan moet de tv weer uit, terwijl er iemand voetbal zit te kijken😉 Dat kunnen we beter niet doen, dan wachten tot ik weer een vrije dag heb en weer tijd kan maken. 

Bedankt voor je hulp en fijne avond

Badge +19

Iemand voetbal kijkt moest je zeker niet storen haha. Fijne avond.