Beantwoord

Wifi meer dan slecht

  • 27 August 2019
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Goedemiddag, ik dacht dat KPN goede wifi garandeerde. Wij zijn nu sinds een maand verhuisd en sindsdien niets dan ellende. Al een keer een monteur langs geweest, op dat moment zul je net zien wel goede wifi, het advies; nog een extra versterkter die we wel zelf moeten betalen??? Hoezo de garantie op een goede wifi-ontvangst.?? Als je maar blijft betalen dan kan er wel wat geregeld worden. Waardeloos... De ergernissen van het om de 2, 3 dagen bellen, de arrogantie waarmee met problemen wordt omgegaan en last but not least......... de rekeningen die onherroepelijk volgen als je problemen krijgt met het netwerk...........wat mij betreft zingen we (helaas) nog even een paar maandjes dit contract uit en dan maar snel back to Ziggo.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 August 2019, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19
Hoeveel "Wi-Fi versterkers" heb je inmiddels bekabeld aangesloten staan? Heb je de Wi-Fi tuner al gedaan?
Hoi @Rene van R. . Jammer om te lezen dat de wifi, ondanks de inspanningen, niet stabiel is. Het blijft lastige materie en een 100% garantie is niet te geven.
Neemt niet weg dat we onze best doen en er vaak wel aanzienlijke verbetering bewerkstelligd kan worden.
Hoe 'druk' is het in jouw omgeving? Hoeveel netwerken zie jij in je omgeving als je thuis op je telefoon een scan doet? Ik ben tevens benieuwd, net als @Joep1965 , of je de wifi tool ook al geprobeerd hebt?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden!