Beantwoord

Wifi met Box 12 is traag

  • 6 June 2022
  • 1 reactie
  • 216 keer bekeken

Badge

Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem.

via kabel is het tegen 100MBits (dat is goed)
Wifi is 2.0MBits terwijl ik naast de box12 van KPN sta.
Heb die wifi tool van KPN wel 50x gebruikt, Heb kanalen veranderd niets helpt.
ook de medewerker van de CHAT wou mij niet meer helpen want KPN is niet verantwoordelijk voor wifi (beetje kul verhaal want het is hun modem die slecht wifi geeft)
Factory rest helpt ook niet.
Soms is hij na instellen 5 min goed 90 MBits, en dan weer 2Mbits…..

Begin mij er nu echt aan te ergeren…… Iemand de gouden tip?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 June 2022, 09:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marko Sch, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie. Je had je vraag in een oud topic gesteld en die hebben we per abuis over het hoofd gezien. Hoe staat het nu met jouw wifi? Heb je ook SuperWifi punten o.i.d. ingesteld? Sinds gisteren kan je de nieuwste firmware versie van de Box 12 zelf binnenhalen op jouw modem. Wil je dit eens proberen? Merk je daarna verbetering?