Beantwoord

WiFi met Experia WiFi verbeteren

  • 11 September 2019
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Joep,

Daar op aanhaken, ik heb net 1 uur de v10a aangesloten met 2 experia Wi-Fi boxen bedraad aangesloten.
Ik heb 1 op de 1e verrdieping aangesloten en de 2e staat op de 2everdieping . De experia Wi-Fi opxe 2e verdieping maakt geen conextie met bv een .mobiele telefoon. Er branden alleen 2 groen lampjes. Terwijl op de 1e1oelk een blauw lampje brand dat aangeeft dat mn apparaten verbonden zijn.

Idee hoe dat komt? En wat kan ik doen?

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt, afgesplitst van topic
icon

Beste antwoord door Nadia 12 September 2019, 09:55

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19
@DaddyCool heb je de betreffende Wi-Fi box al gereset?
Nope.... gewoon op de rest knop drukken?
Nu tuner gedaan net.... benden bij de modem 26 mbt op de 1e Verdieping 28 mbit en op de 2e verdieping 60 mbit naar blauwe lampje brandt niet van de experia Wi-Fi op 2everdieping
Reputatie 7
Hey @DaddyCool je bent nieuw hier, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt. Ik heb een eigen topic voor je vraag gemaakt, hier kunnen deskundigen zoals @Joep1965 en andere leden van het forum je verder helpen :)

Mocht je nog eens een vraag willen stellen over een ander onderwerp, kijk gerust eens in onze reeds aangemaakte topics. Dat doe je door de zoekbalk bovenaan te gebruiken. Misschien is de vraag al eens beantwoord en kun je met het antwoord verder het probleem oplossen. Mocht je er niet uit komen, maak gerust een nieuw topic aan. Dan kunnen andere forumgebruikers je helpen.

Reageer