Beantwoord

WiFi monteur bezoek

  • 26 September 2019
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Goedemiddag,

Ten eerste verbaast het me dat jullie alles in het werk stellen om het de klant zo moeilijk mogelijk te maken om een vraag te stellen.
Een simpel mailadres is niet meer mogelijk.
Ten tweede : Gisteren was hier een monteur aan de deur om de wifi verbinding te bekijken.
Volgens mij had de beste man niet veel zin in zijn werk en vertelde hij tegen zijn nieuwe collega dat het maar een half uur per klant mocht duren.
Vervolgens plaatst hij 2 experia wifi.
1 doet het wel en de andere niet.
Hij heeft het wachtwoord nodig van de wifi.
Deze is door ons veranderd.
Vervolgens kan hij er nog niet in komen en pakt een nieuwe.
Deze doet ook niks.
Hierna maakt hij een monteursbon en zegt dat het ons probleem is dat hij er niet in kan komen.
Resetten kan hij blijkbaar ook niet.
Maar hij verteld wel dat na dit debacle de volgende keer de voorrijkosten voor ons zijn.
Gelukkig hebben we een buurman met meer geduld en geen voorrijkosten en heeft hij het opgelost.

De vraag is dus eigenlijk.

Hebben jullie ook monteurs in dienst die geen tijdlimiet hebben qua werkzaamheden of draait het bij jullie alleen om het geld ??
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 September 2019, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @MarcoMod, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Uiteraard hebben wij collega's die hun werk graag doen! Waarom deze collega er, volgens jou, geen zin in had is mij helaas onbekend.. Soms heb je zo'n dag, maar bij klantcontact zou je dat niet moeten laten blijken! Hiervoor wil ik mijn excuses aanbieden, en meer dan feedback geven aan de desbetreffende collega kan ik helaas niet doen.

Gelukkig heb je fijne buren die je hebben geholpen om het aan de praat te krijgen. Beter een goede buur dan een verre vriend zullen we dan maar zeggen!

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, dan hoor ik het graag! Zou je in dan in ieder geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@MarcoMod, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Mocht ik nog kunnen helpen dan weet je me te vinden!