Ten eerste verbaast het me dat jullie alles in het werk stellen om het de klant zo moeilijk mogelijk te maken om een vraag te stellen.
Een simpel mailadres is niet meer mogelijk.
Ten tweede : Gisteren was hier een monteur aan de deur om de wifi verbinding te bekijken.
Volgens mij had de beste man niet veel zin in zijn werk en vertelde hij tegen zijn nieuwe collega dat het maar een half uur per klant mocht duren.
Vervolgens plaatst hij 2 experia wifi.
1 doet het wel en de andere niet.
Hij heeft het wachtwoord nodig van de wifi.
Deze is door ons veranderd.
Vervolgens kan hij er nog niet in komen en pakt een nieuwe.
Deze doet ook niks.
Hierna maakt hij een monteursbon en zegt dat het ons probleem is dat hij er niet in kan komen.
Resetten kan hij blijkbaar ook niet.
Maar hij verteld wel dat na dit debacle de volgende keer de voorrijkosten voor ons zijn.
Gelukkig hebben we een buurman met meer geduld en geen voorrijkosten en heeft hij het opgelost.
De vraag is dus eigenlijk.
Hebben jullie ook monteurs in dienst die geen tijdlimiet hebben qua werkzaamheden of draait het bij jullie alleen om het geld ??
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel