Beantwoord

wifi monteur niet komen opdagen!

  • 20 January 2019
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Op 10 januari online afspraak gemaakt via kpn site voor 16 januari tijdsbestek 10:00 - 12:00 uur, monteur zou volgens bevestiging via sms en email van te voren bericht geven..!

Geen monteur gezien of iets van gehoord!!!!

Nou het was inmiddels 12;45 uur geworden, en GEEN monteur. Gebeld met klantenservice en probleem voorgelegd, medewerker zou e.e.a. uitzoeken en terug bellen. Dus niet!.

Om ongeveer 13:30 wederom met klantenservice gebeld, weer probleem uitgelegd, en medewerkster nieuwe afspraak ingepland voor komende dinsdag 22 januari tussen 15:00 en 17:00 uur. Alleen hebben wij hier geen bevestiging van gehad, en kan deze ook nergens terug vinden...!!

Dit is toch niet de service die we van kpn gewend zijn!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 January 2019, 17:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Hakoha, dit is ook zeker niet de service die wij gewend zijn. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor je privébericht. Ik zie voor morgen inderdaad een afspraak staan tussen 15 en 17 uur, ik zie niet waarom dit niet door zou gaan. Uiteraard wel ontzettend naar dat de eerste niet is doorgegaan. Daarvoor ook mijn oprechte excuses.

Laat je morgen nog wel even weten of het allemaal goed is gegaan?
Reputatie 7
Badge +24
Voor de meelezers. Via privébericht opgelost. Monteur geweest en volgens Hakoha nu weer opgelost. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.