Beantwoord

Wifi netwerk niet ''vindbaar'' op laptop met windows 8.1 (wel op andere devices)

• 17 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 512 keer bekeken

Vanmiddag werkte de wifi geruime tijd niet. Na wat zoeken op internet zag ik dat op de Experia Box V10 een herstelknop moest zitten en dat deze bij 2 sec ingedrukt te houden de verbindingen hersteld. Dit werkte en de wifi doet het weer.

Echter had mijn laptop op het moment dat de wifi niet meer begon te werken wel verbinding. Nu paar uur later wil ik mijn laptop weer opstarten maar is nergens meer mijn wifi netwerk te bekennen, ik zie alleen netwerken van anderen en buren... Hoe kan ik dit oplossen? want op de andere 2 laptops hier is nu wel gewoon verbinding met de wifi
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 oktober 2018, 10:07

Hoi Lotte5, Leuk dat je het forum bezoekt. Welkom 🙂 Het kan lastig worden om te verbinden met een Wi-Fi signaal die niet zichtbaar is. Ik help je daarom graag. Ik zou je als eerste willen adviseren om eens een reset uit te voeren. Kijk ook goed op de achterkant van de Experia Box naar de naam van jouw Wi-Fi netwerk. Zo kun je het herkennen. Het kan ook zo zijn dat je oude Wi-Fi netwerknaam wordt overgenomen, dus houd ook hier ook rekening mee. Hoe je jouw modem kunt resetten kun je lezen in dit topic.
Ik hoor graag of het hiermee is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan help ik je heel graag verder! ?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lotte5, Leuk dat je het forum bezoekt. Welkom 🙂 Het kan lastig worden om te verbinden met een Wi-Fi signaal die niet zichtbaar is. Ik help je daarom graag. Ik zou je als eerste willen adviseren om eens een reset uit te voeren. Kijk ook goed op de achterkant van de Experia Box naar de naam van jouw Wi-Fi netwerk. Zo kun je het herkennen. Het kan ook zo zijn dat je oude Wi-Fi netwerknaam wordt overgenomen, dus houd ook hier ook rekening mee. Hoe je jouw modem kunt resetten kun je lezen in dit topic.
Ik hoor graag of het hiermee is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan help ik je heel graag verder! ?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer